با حضور استاندار فارس ساخت مجتمع خدمات رفاهی در جهرم آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مجتمع خدماتی رفاهی برساد در شهرستان جهرم با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان که توسط بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۱۴ هزار و ۹۵ متر مربع احداث شده است، با حضور استاندار فارس افتتاح شد.

عنایت الله رحیمی در جریان احداث این مجتمع، این ایام را فرصتی مناسب برای بازگو کردن خدماتی که نظام جمهوری اسلامی و دولت به مردم ارائه داده اند دانست و گفت: در ۴۰ سال گذشته اتفاقات زیادی در کشور افتاده است و تحول و توسعه‌ای که در کشور رخ داده بسیار مثبت ارزیابی می‌شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان جهرم نیز به تبع سایر نقاط میهن اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف آموزشی، ورزشی اقتصادی، فرهنگی و ... تحولات بسیار خوبی رخ داده است، افزود: در یک سال گذشته نیز دولت با اختصاص هزینه‌ای بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان پروژه‌هایی که امروز قابلیت افتتاح دارند را پشتیبانی کرده است.

استاندار فارس با اشاره به اثر گذاری مجتمع‌های خدماتی رفاهی در مسیر‌های جاده‌ای در جهت ارائه خدمات به رانندگان و مسافران و کاهش تلفات جاده ای، یکی از معضلات استان فارس را تعداد بی شمار این تلفات دانست و ابراز امیدواری کرد افتتاح پروژه مذکور در کاهش این آمار‌ها موثر باشد.

رحیمی با اشاره به احداث این مجتمع با سرمایه گذاری بخش خصوصی، عنوان کرد: یکی از سیاست‌های دولت واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی است.

وی ادامه داد: هم اکنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ پروژه در بخش عمرانی با اعتبارات استانی و ۱۵۸ طرح ملی در استان وجود دارد که آماده ایم با مشارکت یا واگذاری بخش خصوصی شاهد تسریع در روند اتمام این پروژه‌ها باشیم.
انتهای پیام/م

ساخت مجتمع خدمات رفاهی در جهرم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.