نماینده مردم نایین و خوروبیابانک گفت: یکی از مهمترین ابعاد پیروزی و ماندگاری را امداد غیبی و الهی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباسعلی پوربافرانی در جشن دهه فجر روستای کجان با اشاره به رموز ماندگاری و پایداری انقلاب شکوهمند اسلامی، گفت: امداد غیبی و الهی، وحدت کلمه و رهبری‌های امام خمینی (ره) باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد در حالی که اگر در تمام دنیا نگاه کنیم انقلاب‌های مختلفی شکل می‌گیرد، اما این انقلاب‌ها ماندگار نیست و تنها این سه امتیاز بزرگی بود که انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی رساند.

به گفته این نماینده مجلس، بنیانگذار انقلاب امام خمینی (ره) می‌داند که قانون اساسی را با دست چه کسانی بسپارد که قانون اساسی را بنویسند هرچند دشمن برخی از کسانی که قانون اساسی ما را نوشته اند را از ما گرفت.

عضو مجمع نمایندگان اصفهان افزود: در طول چهل سال گذشته همواره این انقلاب ازسوی بیگانه و دشمنان مورد تهدید بود دشمنانی که قبل از پیروزی انقلاب اسلامی منافع خودشان را در منابع کشور ما می‌دیدند.

پوربافرانی یکی از مهمترین ابعاد پیروزی و ماندگاری را امداد غیبی و الهی دانست و بیان نمود: امداد غیبی و الهی یعنی مردمی که با دست خالی و با مشت‌های گره کرده در برابر ظلم و ستم شاهنشاهی و استکبار استکبار ستیزان با انواع و اقسام ادوات به پیروزی رسیدن است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار نمود: وقتی یک درختی و نهالی کاشته می‌شود این نهال اگر در معرض باد قرار و آسیب قرار بگیرد هر آن ممکن است خشک شود، اما امروز درخت تنومند انقلاب اسلامی علی رغم اینکه هر روز در همه جبهه‌های اقتصادی، نظامی و فرهنگی می‌خواهند مردم را از نظام فاصله بدهند با رهنمود‌های مقام معظم رهبری استوار و ماندگار مانده است.

پوربافرانی گفت: این ماندگاری علتش این است که امام (ره) وقتی با مشکل و مسئله‌ای مواجه می‌شدند توسلش به امام زمان (عج) و مکان درد و دلش امامزاده صالح (ع) بود در صورتی که قبل از انقلاب مسئولان ایران اگر به بن بستی می‌رسیدند راه حل را در آمریکا، انگلیس و شوروی می‌دیدند با این حال که مقام معظم رهبری هم با الگو گرفتن از بنیانگذار انقلاب وقتی در مسائل کشور با مشکلی مواجه می‌شوند راحل را توسل به حضرت علی بن موسی الرضا (ع) می‌دانند.

نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در پایان اضافه کرد: مردم شهید پرور، ایثارگر که علی رغم وجود همه مشکلات از ابتدای انقلاب تا امروز در همه عرصه‌ها حضور پیدا کردند به زودی رمز ماندگاری را در نهضت جهانی حضرت مهدی (عج) خواهند دید و اگر مسئولی در این وضعیت و شرایط سخت با کمترین امکانات بیشترین استفاده و خدمات رسانی را به مردم برساند ایثاراست.

در مراسم جشن دهه فجر کجان که با همکاری کمیته امداد خمینی (ره)، بهزیستی و شورا و دهیاری روستای کجان برگزار شده بود به ۳۰ نفر از برگزیدگانی که در مسابقه دهه فجر شرکت نموده بودند هدایایی تقدیم شد.

در این مراسم از مردم روستای کجان نایین، معاینه رایگان چشم توسط بهزیستی نایین صورت گرفت.

انتهای پیام/پ

برگزاری مراسم جشن دهه فجر روستای کجان نایین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار