عبدالله زاده گفت:‌ مردم ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می‌دهند که انقلاب هیچ‌گاه زیر بار فشار‌های خارجی کمر خم نمی‌کند.

به دشمنان نشان دهیم؛ پشتوانه اصلی انقلاب مردم هستندوحید عبدالله زاده دبیر دفتر تحکیم وحدت دانشگاه شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، برای دعوت مردم به جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، راهپیمایی بیست و دوم بهمن گفت: چند روز دیگر چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی،‌ پایدار‌ترین انقلاب از نظر ایدئوژی و ساختاری را در پیش داریم.

عبدالله زاده ادامه داد: در طول این چهل سال مردم و مسئولین دیده‌اند که دشمنان انقلاب نابود شده‌اند، در واقع آمریکا،‌ سردمدارترین آن‌ها هیچ کاری از پیش نبرده و تنها دلیل این ناتوانی حفظ پشتوانه مردمی است؛ این پشتوانه همیشه در تک تک نقاط بحرانی و حساس انقلاب اسلامی به مسئولین و ارکان نظام اسلامی کمک کرده و در این چند سال شاهد این مسئله بوده‌ایم که حضور مردم در صحنه چقدر به حفظ انقلاب و ایده ئولوژی چقدر تاثیرگذار بوده است.

بیست و دوم بهمن ۹۷ با همه سالها متفاوت است

وی در ادامه تاکید کرد: اما بیست و دوم بهمن ماه امسال با همه سالها متفاوت است، به این دلیل که در آستانه چهلمین سالگرد قرار داریم، شاهد رویش‌های انقلاب اسلامی هستیم. در زمانی قرار داریم که یکی از بی رحمانه‌ترین محدودیت‌ها و تحریم‌ها از طرف جامعه جهانی بر مردم و انقلاب فشار وارد می‌شود. مسئولین ما برای حل مشکلات تلاش کرده و از هیچ کاری دریغ نمی‌کنند و فشار‌هایی زیاد را متحمل می‌شوند.

عبدالله زاده گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی نشان می‌دهد که کشور با وجود تمامی مشکلات پشتوانه خود را حفظ کرده است و مسئولین نیز به این آگاهی واقف خواهند شد که پس از خداوند مردم آن‌ها را حمایت خواهند کرد.

وی ادامه داد: من به نوبه خود از مردم انقلابی و فهیم ایران دعوت می‌کنم با حضور پر شور خود در این راهپیمایی این مسئله را به جامعه جهانی نشان دهند که انقلاب اسلامی مهمترین پشتوانه یعنی مردم را را حفظ کرده است و هیچ وقت زیر بار فشار‌های خارجی کمر خم نمی‌کند، انشالله.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار