مردم پشتیبان همیشگی انقلاب هستند/حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را بیش از پیش مایوس می کندامام جمعه سمنان گفت: دشمنان انقلاب هرگز و در هیچ برهه‌ای پس از انقلاب اسلامی تحمل استقلال ایران را ندارند و این موهبت ما دشمن را آزرده کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان گفت: انقلاب اسلامی موهبت استقلال را به ایران هدیه داد و دشمنان در تمام برهه‌های تاریخی از این استقلال آزرده هستند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را بیش از پیش مایوس می‌کند،افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن باید با حضور پرشور مردم باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

آیت‌الله شاهچراغی بابیان اینکه آمریکا خالق مشکلات است نه مشکل‌گشا، از آنانی که به عقیده وی از مذاکره با آمریکا دم می‌زنند انتقاد کرد و گفت: خطاب به آنانی که از این مباحث حرف می‌زنند باید گفت ما کشور و ملتی هستیم که خودمان برای سرنوشت کشورمان تصمیم می‌گیریم و نیازی به نسخه پیچیدن دیگران برایمان نیست.

امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد: برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان خارجی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه سمنان، به پایبندی مردم به آرمان های انقلاب اشاره کرد و افزود: ملت به انقلاب و آرمان های آن انس دارد و اجازه نمی دهد خون شهدا پایمال شود.

آیت‌الله شاهچراغی در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی حکم آزادی و عفو ۵۰ هزار زندانی را امضا کرده‌اند تا مورد عفو قرار گیرند اما از سوی دیگر از عفوشدگان انتظار داریم پس‌ازاین موهبتی که نصیبشان شده، پاک زندگی کنند و قدر نعمت آزادی را بدانند.

امام جمعه سمنان، با گرامیداشت روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و با اشاره به حضور آنان در محضر امام راحل، اضافه کرد: حرکت انقلابی آن ها کمر رژیم طاغوت را شکست.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ضمن اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی طی چهار دهه اخیر در حوزه‌های مختلف، ابراز کرد: روز گذشته خبری مبنی بر آزمایش یک موشک دوربرد ایرانی مطرح شد و این هشداری برای دشمنان بود که اگر دست از پا خطا کنید، ما اینجا پای انقلاب هستیم.

وی در خاتمه به ایام فاطمیه نیز اشاره کرد و افزود: کوثر به معنی کثرت فضائل و علم و سیره حضرت فاطمه زهرا(س) است و این نشان از جایگاه رفیع آن حضرت دارد لذا باید مادران و دختران ایران اسلامی بدانند که ایشان بزرگترین الگوی بانوان هستند.

انتهای پیام / گ

سخنان آیت الله شاهجراغی در نماز جمعه این هفته سمنان

برچسب ها: نماز جمعه ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.