فرمانده سپاه خرم آباد گفت: ۱۶۵ کشتی گیر خردسال و نونهال در رشته‌های فرنگی و آزاد در سالن کشتی فجر سپاه خرم‌آباد به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سرهنگ ماشاالله بازگیر فرمانده سپاه خرم آباد با اشاره به برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: تعداد ۱۶۵ کشتی‌گیر خردسال و نونهال در ۱۲ وزن و ۲ رشته‌فرنگی و آزاد در سالن کشتی فجر سپاه خرم‌آباد به مصاف هم رفتند.

وی هدف از برگزاری این دوره از مسابقات کشتی را ارتقای سطح فنی کشتی گیران، شناسایی افراد نخبه و مستعد در این رشته ورزشی و هم‌چنین آماده‌سازی، پرورش و تربیت کشتی‌گیرانی برای لرستان و کشور عنوان کرد و افزود: شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات کشتی بین ۱۱ تا ۱۳ سال و ۱۳ تا ۱۵ سال هستند و کشتی گیران خردسال و نونهال در این دوره از استیل بدنی و هوش وافری برخوردار بوده و انتظار می‌رود که در آینده کشتی‌گیران قدر و توانمندی وارد جامعه کشتی استان شود.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد به حضور برترین داوران و مربیان در این دوره از مسابقات کشتی اشاره و عنوان کرد: مرتضی پاپی نیا ازجمله افتخارات کشتی استان، مربی جوانان تیم ملی و همچنین مسئول استعدادیابی کشتی فرنگی کشور به‌عنوان یک الگو و استاد در این دوره از مسابقات حضور دارند.

وی ضمن تشکر از مدیریت باشگاه فجر سپاه خرم‌آباد گفت: مسابقات جام فوتسال نوجوانان مناطق آسیب‌پذیر و حاشیه‌نشین سطح شهر ازجمله اسدآبادی از دیگر مسابقات ورزشی برگزارشده در ایام‌الله دهه مبارکه فجر است؛ در پایان نفرات برتر این مسابقات مورد تشویق فرماندهی سپاه خرم‌آباد قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/م

۱۶۵ کشتی‌گیر در باشگاه فجر سپاه خرم‌آباد به رقابت پرداختند

برچسب ها: سپاه ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.