به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی جشنواره فجر، طبق تفاهمنامه انجام پذیرفته با شرکت بهره برداری قطارهای شهری متروی تهران تبلیغات محیطی در ایستگاههای منتخب و واگنهای مترو آغاز شد.
وحید لک مدیر تبلیغات و تشریفات سی هفتمین جشنواره بینالمللی تئاتر فجر گفت: مرحله دوم تبلیغات محیطی همزمان با پس از پایان ایام سوگواری آغاز خواهد شد و طبیعتا علاقمندان تئاتر با تبلیغات گسترده تری مواجه خواهند شد.
وی ادامه داد: در ادامه تبلیغات محیطی و منطقهای سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، تبلیغات این دوره از جشنواره در ایستگاههای مختلف مترو و در تصمیمات شهری از چند روز پیش آغاز شد.
لک همچنین افزود: طبق برنامه ریزیهای صورت گرفته و توافقات به عمل آمده با شرکت بهره برداری قطارهای شهر تهران (مترو) برای آگاهی و اطلاع رسانی بهتر و بیشتر و با توجه به ترددهای بی شمار مردم در طول روز از خطوط مترو، این برنامه ریزی از هفتهی گذشته عملیاتی شده و تا پایان جشنواره ادامه خواهد داشت.
مدیر تبلیغات و تشریفات جشنواره بین المللی تئاتر فجر در پایان اضافه کرد: اکران اعلان جشنواره، پخش تیزر و ... در ایستگاهها و واگنهای قطار از جمله امور تبلیغی این دوره از جشنواره در فضای مترو است.
در اولین روز آغاز پیش فروش بلیت نمایشهای حاضر در جشنواره، بلیت نمایشهای او، خرده نان، مقدس، نامبرده، من دیگری است، یادداشتهای یک دیوانه، دیالوگ در سرزمین عجایب، پسرها پسرند و زندگی در تئاتر به اتمام رسیده اند و امکان خرید نخواهند داشت.
پیش فروش بلیت نمایشهای حاضر در جشنواره فجر از ۱۹ بهمن آغاز شد.
سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند از ۲۲ بهمن تا ۴ اسفند برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/