رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه انتقادهای توئیتری خود از دموکرات‌ها این‌بار نیز با انتشار چند پیام، آنان را هدف قرار داد.

ترامپ: دیوار مرزی به هر طریقی شده ساخته خواهد شد!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار سه توئیت جدید، بار دیگر از سیاست‌های دموکرات‌ها انتقاد کرده و به آن‌ها حمله‌ور شد.

ترامپ نوشت: «به نظر نمی‌رسد دموکرات‌ها خواستار امنیت مرزی باشند. آن‌ها با پیشنهادات نمایندگان مرزی مبارزه می‌کنند. اگر گزارش‌های خبری را باور داشته باشید، آن‌ها چیز زیادی برای دیوار پیشنهاد نمی‌دهند. به نظر می‌رسد آن‌ها می‌خواهند این مسئله (دیوار) را به مبارزات انتخاباتی تبدیل کنند. دیوار به هر طریقی شده ساخته خواهد شد!»

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین به نامزد شدن «الیزابت وارِن» سناتور دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ میلادی واکنش نشان داد و نوشت: «امروز الیزابت وارِن، که من گاهی اوقات به او پوکاهانتس (Pocahontas) می‌گویم، به مسابقه انتخاباتی برای ریاست جمهوری ملحق شد. آیا او به عنوان اولین کاندیدای ریاست جمهوری بومی (سرخپوست) آمریکا ما خواهد بود یا او بعد از ۳۲ سال تصمیم گرفته است، این بازی خوب انجام نمی‌شود؟ تور را در دنباله مبارزات انتخاباتی خواهیم دید لیز!»

ترامپ در سومین توئیت خود از سیاست‌های آب و هوایی و زیست محیطی دموکرات‌ها انتقاد کرد و نوشت: «من فکر می‌کنم برای دموکرات‌ها بسیار مهم است تا «معاهده سبز» خود را پیش ببرند. این عمل برای چیزی که به اصطلاح «ردپای کربن» (Carbon Footprint) نامیده می‌شود فوق‌العاده است تا برای همیشه تمام هواپیماها، خودروها، نفت، گاز و ارتش ما را از بین ببرند – حتی اگر هیچ کشوری اقدامی مشابه انجام ندهد. درخشان است!»

انتهای پیام/

پافشاری ترامپ بر ساخت دیوار مرزی مکزیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار