رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شوشتر از مقاوم سازی بیش از ۲۰۰ واحد مسکن روستایی این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اکبر حسین زاده، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شوشتر با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۰۵ واحد مسکن روستایی در این شهرستان با اعطای تسهیلاتی بالغ بر ۳ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال مقاوم سازی شدند، گفت: برای مقاوم سازی هر واحد ۲۵۰ میلیون ریال تسهیلات با کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت ۱۵ ساله به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه طرح مقاوم سازی مسکن روستاییان در این شهرستان از سال ۸۴ آغاز شده، بیان کرد: از مدت مذکور تاکنون بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی روستایی در قالب این طرح مقاوم سازی شده اند.

حسین زاده اظهار داشت: در سال‌های اخیر به دلیل بهبود وضعیت روستا‌ها در این شهرستان شاهد مهاجرت معکوس از شهر به روستا در برخی روستا‌های این شهرستان بوده ایم.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شوشتر تصریح کرد: انتظار می‌رود روستاییان از این طرح استقبال بیشتری داشته باشند، چرا که با تلاش و پیگیری استاندار خوزستان، مشکل ضامن کارمندی این تسهیلات برطرف شده و بانک‌ها موظف شده اند از ضمانت زنجیره‌ای برای پرداخت این تسهیلات استفاده کنند.

انتهای پیام/گ

بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی

برچسب ها: مسکن ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.