مسئولان شرکت اپل بار‌ها اعلام کرده‌اند که قصد دارند در سال ۲۰۱۹ تحولی جدی در محصولات جدید این شرکت ایجاد کنند.

نگاهی کلی به محصولات جدید شرکت اپل +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تولیدات اپل به طور معمول قیمت ارزانی ندارند، به همین دلیل خیلی از طرفداران این شرکت از خرید محصولات اپل در زمانی که به بازار عرضه می‌شوند خودداری می‌کنند. پس از گذشت چند ماه فروشگاه‌های مختلف تخفیف‌های مناسبی برای محصولات این شرکت می‌گذارند که در ادامه به چند مورد از این قیمت‌های مناسب اشاره شده است.

باید گفت نسخه‌های مختلفی از iPad در بازار‌های خرده فروشی متفاوتی به فروش می‌رسد، اما با توجه به علاقه خریداران به تبلت ۹.۷ اینچی جدید اپل موجب شده تا پیدا کردن یک قیمت مناسب برای این مدل بسیار سخت شود.

بهترین قیمتی که می‌توان برای نسل ششم آیپد اپل با نمایشگر ۹.۷ اینچی که در مارس ۲۰۱۸ عرضه شده، پیدا کرد، شامل ۷۵ دلار تخفیف می‌شود، همچنین آیپد مدل وای‌فای با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت نیز ۷۵ دلار ارزان‌تر از حالت عادی به فروش می‌رسد، اگر همین مدل را با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت خریداری کنید، ۵۰ دلار دیگر از هزینه‌هایتان کاسته خواهد شد و قیمت نهایی آیپد به قیمت ۲۷۹ دلار خواهد رسید.

نگاهی کلی به محصولات جدید شرکت اپل +تصاویر

هر دو مدل یاد شده با رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و طوسی در دسترس‌هستند، همچنین از امکانات این مدل‌های می‌توان به اشتراک رایگان ۹۰ روزه اپل موزیک، همچنین ۶ ماه سرویس محافظت اینترنتی Webroot اشاره کرد که قیمت آن در حالت عادی ۲۹.۹۹ دلار است. این قیمت‌ها برای تبلت‌های زیر ۴۰۰ دلار اپل هستند که علاوه بر طراحی زیبا و عمر باتری بالا، از Apple Pencil نیز پشتیبانی می‌کنند و قدرت پردازشی مناسبی دارند.

اما اگر به مدل‌های جدید محصولات اپل علاقمندید باید گفت این شرکت اعلام کرده است که در سال ۲۰۱۹ نسل هفتم iPad را با یک مدل ۱۰ اینچی با حاشیه باریک عرضه خواهد کرد، از ویژگی‌های اصلی آیپد جدید می‌توان به حذف دکمه Home اشاره کرد. اپل در آخرین مدل آیپد یعنی iPad مدل ۲۰۱۸ نیز از دکمه Home استفاده کرد، اما طراحان این شرکت فکر می‌کنند نسل هفتم آیپد مانند آیپد پرو جدید نیازی به دکمه فیزیکی Home ندارد و همین موضوع به باریک‌تر شدن حاشیه نیز کمک می‌کند.

نگاهی کلی به محصولات جدید شرکت اپل +تصاویر

همچنین بعد از ۴ سال سرانجام شاهد عرضه مدل جدید آیپد مینی این شرکت نیز خواهیم بود، آیپد مینی جدید با صفحه نمایش ۱۰ اینچ در فصل بهار عرضه می‌شود. آخرین نسخه آیپد مینی اپل در سال ۲۰۱۵ به بازار آمده بود.


بیشتر بخوانید: عذرخواهی اپل در مورد مشکل امنیتی به وجود آمده در نرم افزار فیس تایم


انتهای پیام/

محصولات جدید اپل

برچسب ها: فناوری ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار