مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال شهرداری بم گفت: اگر تبلیغات کافی در حوزه فوتبال بانوان داشته باشیم می‌توانیم تماشاگران خانم زیادی را به استادیوم‌ها بیاوریم.

جعفری: تبلیغات در فوتبال بانوان اهمیت داردمرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبل شهرداری بم در  گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: شهرداری بم امسال در مسابقات لیگ بازی های زیادی را با اختلاف گل برده است و این هفته هم موفق شدیم با نتیجه پر گل 9 - 0 مقابل سپیدار قائمشهر به پیروزی برسیم و روند پیروزی های پر گلمان را حفظ کنیم.

او در خصوص بازی دیروز تیمش مقابل قائمشهری‌ها گفت: از نحوه عملکرد بازیکنانم راضی نبودم هر چند که این بازی را بردیم و بازیکنانمان سوار بر بازی بودند، آن‌ها چندین سال است که با من کار می‌کنند و با شیوه کار من آشنا هستند. ولی در مقابل تیم سپیدار قائمشهر با اینکه یک تیم نوپایی بود واقعا فوتبال بازی می‌کردند و بازیکنانشان تا صاحب توپ می‌شدند زیر توپ نمی‌زدند. چون اکثر تیم‌هایی که مقابل ما بازی می‌کنند تا صاحب توپ می‌شوند زیر توپ می‌زنند.

جعفری در خصوص تماشاگران فوتبال بانوان گفت. وضعیت حضور بانوان تماشاگر در ورزشگاه‌ها خیلی بهتر شده و اگر تبلیغات صورت گیرد این موضوع روز به روز هم بهتر می‌شود، ولی در بازی ما مقابل قائمشهر چندان تماشاگر به ورزشگاه نیامده بودند و دلیل آن هم می‌تواند تبلیغات کم قائمشهری‌ها در خصوص بازی‌های داخل خانه شان باشد.

جعفری در خصوص بازیکنان تیمش گفت: در این بازی نمی‌توانم از بازیکن خاصی به عنوان بهترین بازیکن نام برم همه بازیکنانم درحد هم بازی می‌کردند، ولی پنج گل بازی را مونا حمودی به ثمر رساند و  گل های  دیگر بازی توسط فاطمه گرایلی، سمانه چهکندی و زهرا سریالی به ثمر رسید.

او در خصوص ملی پوشان تیمش گفت. پنج بازیکن از تیم ما به نام‌های زهرا قنبری، زهرا خواجوی، بهناز طاهر خانی، سمانه چهکندی و زهرا سریالی به اردو تیم ملی برای حضور در تورنمنت چهار جانبه هند دعوت شدند.

سرمربی تیم وتبال شهرداری بم ازود: این تورنمنت می‌توند اتفاق خوبی برای فوتبال ما باشد، چون رقبای خوبی در تورنمنت حضور دارند و هر چه تیم ملی فوتبال ما بازی‌های تدارکاتی بیشتری انجام دهد بیشتر آماده می‌شوند، چون بازیکنان ما همه از لحاظ بدنی آماده اند و فقط نیاز است با بازی‌های تدارکاتی که فدراسیون فوتبال برنامه ریزی می‌کند این بازیکنان از لحاظ هماهنگی تیمی آماده شوند و در این بازی‌های دوستانه تجربه کسب کنند.

جعفری در خصوص پیشرفت فوتبال بانوان گفت. پیشرفت فوتبال بانوان نیاز به زمان دارد تا به یک ورزش قهرمانی تبدبل شود، چون در ایران نوپا است. ما پتانسیل‌های خوبی داریم در کشور، ولی نیاز به آموزش بیشتر حس می‌شود. مربیان خارجی  می‌توانند به فوتبال بانوان ما کمک کنند. حسین عبدی هم در فدراسیون فوتبال برنامه‌های خوبی برای فوتبال بانوان دارد. آینده درخشانی را با برنامه ریزی می‌توان در فوتبال بانوان دید.


بیشتر بخوانید:

مهینی: بلاروس دستمان را در پوست گردو گذاشت

شکست ملی پوشان بانوی ایران مقابل هند

آزمون:بازی برابر میانمار سخت تر خواهد بود

آزمون و شاگردانش در هند آزمون می‌دهند

اعلام برنامه زمانبندی تورنمنت بین المللی چهارجانبه هند


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم درباره شرایط این تیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار