حسینی گفت:جهاد دانشگاهی قم نخستین مرکزبرگزار کننده آزمون تافل درکشور است ودوره‌های پیشرفته زبان‌های خارجی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،علی حسینی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان قم با اشاره به اولویت‌های جهاد دانشگاهی قم گفت:مساله پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی توسط این نهاد پیگیری می‌شود و جهاد دانشگاهی در این راستا یک مرکز ایجاد کرده است.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان قم تصریح کرد: افزایش امید و نشاط را در برنامه‌های فرهنگی این نهاد دنبال می‌کنیم، به آفرینش‌های هنری در جهاد دانشگاهی قم توجه ویژه‌ای شده است و رویکرد برنامه‌های این نهاد افزایش خودباوری است.

وی افزود: بحث مهدویت مورد توجه جهاد دانشگاهی قم است و جشنواره مهدویت توسط این نهاد در پنج بخش برگزار می‌شود و اختتامیه جشنواره ۱۵ اسفندماه برگزار خواهد شد.

حسینی با اشاره به اعضای جهاد دانشگاهی قم عنوان کرد: این نهاد دو هزار عضو دانشجویی دارد و چندین کانون در دانشگاه‌های قم راه اندازی کرده است.

سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان قم بیان کرد: خبرگزاری بین المللی قرآن از جمله نهاد‌های وابسته به جهاد دانشگاهی در استان است.

وی ادامه داد: مرکز افکار سنجی جهاد دانشگاهی دو هزار و ۵۰۰ طرح را در بخش‌های مختلف اجرا کرده است.

حسینی با اشاره به دوره‌های آموزشی جهاد دانشگاهی قم اشاره کرد: این نهاد برای بیش از ۳۰۰ مهندس دوره آموزشی برگزار کرد. جهاد دانشگاهی قم مجری برگزار کننده دوره‌های آموزش کمک پرستاری است و ۱۶۲ نفر را در سال گذشته آموزش داد.

وی یادآورشد: جهاد دانشگاهی قم نخستین مرکز برگزار کننده آزمون تافل در کشور است و دوره‌های پیشرفته زبان‌های خارجی در این مرکز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

عضویت ۲ هزار دانشجو در جهاد دانشگاهی قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار