کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی نهاوند از اعزام ۱۷۵ مبلغ به مساجد این شهرستان درماه مبارک رمضان خبرداد.

اعزام ۱۷۵ مبلغ به مساجد نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی ترکاشوند، کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی نهاوند بیان کرد: در آستانه ماه مبار‌ک رمضان ۱۷۵ مبلغ و روحانی برای اقامه نماز جماعت و اجرای برنامه‌های قرآنی به مساجد شهر و روستا‌های نهاوند اعزام شدند.

وی افزود: این مبلغان شامل ۱۵۰ نفر از روحانیون بومی شهرستان و ۲۵ نفر از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم هستند.

کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: این مبلغان از امروز تا پایان ماه مبارک در مساجد شهر و روستا‌ها مستقر شده و ضمن اقامه نماز جماعت، برنامه‌های فرهنگی متناسب با ماه رمضان اجرا می‌کنند.

ترکاشوند به برنامه‌های فرهنگی که در طول ماه مبارک رمضان در سطح مساجد اجرا می‌شود اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه ماه رمضان ماه عبادت و خودسازی و مقابله با شیاطین است مبلغان در ایام ماه مبارک به تبیین معارف و ارزش‌های دین از نگاه آیات و روایات می‌پردازند.

وی افزود: از آنجا که یکی از برنامه‌های دشمن به کار بردن شیوه‌های نرم و تهاجم فرهنگی است مبلغان باید اهداف دشمنان انقلاب را تبیین کرده و در بین مردم بصیرت‌افزایی کنند.

کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی نهاوند برگزاری تفسیر قرآن، جزء خوانی قرآن کریم، برگزاری ویژه برنامه‌های شب‌های قدر، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی را از دیگر برنامه‌های مبلغین در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

ترکاشوند برگزاری مراسم بزرگ جزء خوانی قرآن کریم در مصلی نماز جمعه را از جمله برنامه‌های این اداره با همکاری سایر ادارات عنوان کرد و افزود: این مراسم با همکاری دفتر امام جمعه، فرمانداری و ارشاد تا پایان رمضان قبل از نماز ظهر و عصر در مصلی نماز جمعه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

۱۷۵ مبلغ به مساجد نهاوند اعزام شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.