رئیس مجمع خیران قرآنی نهاوند گفت: مجمع خیران قرآنی شهرستان نهاوند به ۸۰ خانه قرآن نهاوند کتاب قرآن اهدا کرد.

۸۰ خانه قرآن در شهرستان نهاوند فعال هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، حاج صفی خرم آبادی در جمع خبرنگاران نهاوند اظهار داشت: مجمع خیران قرآنی شهرستان ۲سال پیش با ۸عضو و چندین کار گروه با تلاش خیران قرآنی شهرستان نهاوند شروع به فعالیت کرد و تا الان چندین محفل انس با قرآن را با حضور قاریان ملی و بین المللی برگزار کرده است.

وی گفت: روز شنبه هفته جاری بزرگترین محفل انس با قرآن شهرستان در مسجد مهدیه نهاوند با حضور قاری برجسته جهان اسلام استاد حاج احمد ابوالقاسمی و دو قاری استانی آقایان پیام بحیرایی و حسین کولیوند بین نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

وی افزود: مجمع خیران قرآنی شهرستان نهاوند از عموم مردم نهاوند بخصوص نوجوانان و نونهالان دعوت کرده تا در این محفل انس با قرآن که در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان است به همراه خانواده‌های خود شرکت کنند.

حاج ضرعام سوری عضو و مسئول پشتیبانی مجمع خیران قرآنی شهرستان نهاوند هم گفت: این مجمع با کمک افراد خیر اداره می‌شود و در یک اقدام پسندیده ۴۰۰جلد قرآن را تحویل ۸۰ خانه قرآنی داده است.

وی افزود: یکی از وظایف این مجمع کمک به قرآن آموزان و افراد با استعداد کم در آمد در سطح شهرستان و روستا‌ها است.

مشاور اقتصادی فرماندار اظهارداشت: مجمع خیران قرآنی شهرستان نهاوند در جریان سیل اخیر در استان‌های کشور مبلغ ۵۰۰میلیون ریال وجه نقدتوسط چند خیر به چندین روستا کمک کرده است.

انتهای پیام/ف

مجمع خیران قرآنی شهرستان نهاوند به ۸۰ خانه قرآن نهاوند کتاب قرآن اهدا کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ضرغام سوری
۲۱:۱۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
درود و بسیار عالی