مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: عظمت و اقتدار ایران اسلامی بر همه جهان مشخص شده است.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به حضور چشمگیر مردم شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بیان داشت: مردم همیشه درصحنه امروز دوباره با برگزاری راهپیمایی حماسی، حمایت و اطا عت خود را از مقام معظم رهبری و دفاع از آرمان‌های والای امام خمینی (ره )نشان دادند.

وی با ابراز تشکر از شرکت دانش اموزان و فرهنگیان شهرستان بهبهان در این راهپیمایی افزود: حضور پرشور دانش آموزان و فرهنگیان متعهد بهبهانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه بیانگر این است که راه انقلاب و شهدا ادامه دارد و نسل جوان در میدان علم و دانش برای سرافرازی و اقتدار کشور می‌کوشد.

عبدی پور تصریح کرد:عظمت و اقتدار ایران اسلامی امروز بیشتر از هر زمان دیگری بر جهانیان آشکار و هویدا شده است.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان ادامه داد: خروشآگاهانه و انقلابی مردم شهرستان بهبهان همراه با مردم سراسر کشور در چهلمین بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همدلی و اتحاد ملی را به رخ جهانیان کشاند.

حبیب لله تبریزی، معاون پرورشی آموزش و پرورش بهبهان گفت: آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در دل مردم ایران زنده و پایدار هستند.

وی بیان داشت: طاغوت فصل سیاه و سردی در تاریخ کشور ایران بود که با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و اهدا خون سرخ شهدا به ابهت و عظمت رسید.

تبریزی عنوان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امروز و شرکت چشمگیر نسل جوان هم صدا و هم دل با سایر آحاد مردم کشور، حیات و جاودانگی آرمان‌های انقلاب اسلامی در دل مردم ایران را به جهانیان نمایش داد.

انتهای پیام/م

حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشانه عظمت ملت ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار