مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از ارائه خدمات به ۶۷۶ نفر در راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط هلال احمر در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه عوامل این جمعیت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در کنار مردم در صحنه بودند، تصریح کرد: نیرو‌های هلال احمر ۶ چادر سلامت در سطح استان برپا کرده و در آن به مردم و راهپیمایی کنندگان خدمات ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه در این چادر‌ها به ۶۷۶ نفر از همشهریان خدمات ارائه کردند، اضافه کرد: ۵۵۰ نفر کنترل فشار خون و ۱۲۶ نفر تست قند خون دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه ۱۷ دستگاه خودروی آمبولانس و ۱۰ دستگاه خودروی کمک دار جمعیت هلال احمر استان در سطح شهرستان‌های استان در کنار راهپیمایی، به مردم خدمات ارائه می‌کردند، افزود: ۲۷ تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر با ۱۱۷ نفر نیروی عملیاتی راهپیمایی ۲۲ بهمن را پوشش امدادی می‌دادند که در ۶ مورد از مراجعه کنندگان اقدام به درمان سرپایی کرده اند.

معبودی اظهار کرد: علاوه بر امدادرسانی در راهپیمایی، کارکنان، اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان همراه با مردم، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفته و بار دیگر با آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

وی با اشاره به اینکه حضور در راهپیمایی وظیفه ملی و انقلابی ما است، ادامه داد: نباید از این وظیفه غافل شویم، زیرا دشمنان همیشه منتظر فرصت هستند تا بین مردم و نظام فاصله بیندازند.

انتهای پیام/ح

برپایی 6 چادر سلامت در سطح استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.