شرکت تیونینگ تک آرت قرار است پورشه ۹۱۱ مدل GTstreet RS با توان ۷۵۹ اسب‌بخاری را در کنار چند محصول جدید در نمایشگاه ژنو معرفی کند.

پورشه ۹۱۱ GTstreet RS گل سرسبد تک آرت در نمایشگاه ژنوبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت تک آرت یک تیونر معتبر آلمانی است که به صورت تخصصی به تقویت و بهبود محصولات پورشه می‌پردازد. این شرکت که سال ۱۹۸۷ تاسیس شد، تا کنون بهبود و تقویت مدل‌های مشهور ۹۱۱، کاین، ماکان و پانامرا را در پرونده خود ثبت کرده است. حال به تازگی تک آرت اعلام کرده که برای نمایشگاه بین‌المللی اتومبیل ژنو ۲۰۱۹ قرار است نسخه تقویت شده پورشه ۹۱۱ را با نام GTstreet RS با توانی در حدود ۷۶۰ اسب‌بخار معرفی کند.

نسل جدید پورشه ۹۱۱ که مدت کوتاهی از معرفی آن می‌گذرد، مورد توجه تیونر‌های بسیاری قرار گرفته است. حال با گذشت چند ماه از معرفی ۹۱۱ جدید شرکت‌های مطرح تیونینگ، نسخه‌های تقویت شده آن را معرفی کرده و یا پروژه بهبود آن را آغاز نموده‌اند. با این تفاسیر ورود تک آرت نیز به این رقابت دور از انتظار نبود. با توجه به نامگذاری محصول جدید تک آرت، بنظر می‌رسد که این خودرو نمونه بهبود یافته پورشه ۹۱۱ مدل GT2 RS خواهد بود.

اطلاعات زیادی درباره این خودرو اعلام نشده، اما این شرکت تایید کرده است که یک مدل هیبریدی از پورشه را نیز با تیونینگ خود به ژنو خواهد آورد. این مدل که پانامرا توربو S E Hybrid خواهد بود قرار است از توان خروجی ۶۷۱ اسب‌بخار در نسخه استاندارد به توانی معادل ۷۵۹ اسب‌بخار برسد. همچنین گشتاور خودرو نیز از ۸۵۰ نیوتن‌متر به ۹۸۰ نیوتن‌متر ارتقاء می‎یابد. در کنار موارد فنی بهبود یافته، این خودرو از کیت اگزوز جدید و کیت بدنه اسپرت مختص شرکت تک آرت بهره می‎برد.

پورشه ۹۱۱ GTstreet RS گل سرسبد تک آرت در نمایشگاه ژنو

پورشه ۹۱۱ GTstreet RS گل سرسبد تک آرت در نمایشگاه ژنو

در کنار آن نسخه بهبود یافته پورشه کاین توربو که سال گذشته معرفی شد به همراه نسخه‌های اسپرت و اسپرت پلاس پورشه ماکان و پورشه ۹۱۱ توربو S با پکیج GTsport نیز غرفه شرکت تک آرت را در نمایشگاه ژنو رنگارنگ‌تر از همیشه خواهند کرد.

پورشه ۹۱۱ GTstreet RS گل سرسبد تک آرت در نمایشگاه ژنو

پورشه ۹۱۱ GTstreet RS گل سرسبد تک آرت در نمایشگاه ژنو


بیشتر بخوانید: پورشه ای که از اعتراضات جلیقه زردها در پاریس در امان نماند +فیلم


انتهای پیام/

پورشه ۹۱۱ مدل GTstreet RS در نمایشگاه ژنو معرفی می‌شود

برچسب ها: فناوری ، پورشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یوونتوس
۱۰:۲۷ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
یواش یواش قیمت پراید به قیمت پورشه میرسه
آخرین اخبار