دبیر سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در منطقه آزاد اروند از برگزاری سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در منطقه آزاد اروند خبرداد.

سید محمد حسین مرعشی پور دبیر سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در منطقه آزاد اروند در نشست خبری سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر که در محل مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس برگزار شددر گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: برای اولین بار در منطقه آزاد اروند از ۲۴ بهمن ماه جاری جشنواره موسیقی فجر در شهر‌های آبادان و خرمشهر آغاز بکار خواهد کرد.

وی افزود: در این جشنواره ۱۳ گروه موسیقی از ۹ شهرستان در منطقه آزاد اروند حضور خواهند داشت که از تهران ۳ گروه، شیراز، اهواز، آمل، ماهشهر، بهبهان، رامهرمز، آبادان و خرمشهر نیز از شهر‌هایی هستند که جهت حضور در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در منطقه آزاد اروند اعلام آمادگی کرده اند.

دبیر سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در منطقه آزاد اروندگفت: در بخش موسیقی پاپ یک کار در بخش موسیقی کلاسیک نیز یک کار و در بخش موسیقی سنتی و محلی ۱۱ کار شرکت دارند که این نشان می‌دهد جشنواره بسوی موسیقی فاخر و سنتی پیش می‌رود و ما نیز باید با استفاده از ظرفیت‌های منطقه آزاد اروند این موضوع را در منطقه دنبال کنیم.

مرعشی پور افزود: آیین افتتاحیه سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در منطقه آزاد اروند ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه جاری در محل سینما مهر آبادان شروع و در ساعت ۲۱:۳۰ روز چهارشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۳۹۷ مراسم اختتامیه آن در محل سینما مهر آبادان برگزار خواهد شد.

وی گفت: در شهرستان آبادان و در محل سینما مهر آبادان بعد از مراسم افتتاحیه در روز چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه، "دونوازی قانون و تنبک «سنتی» از گروه موسیقی شهرستان تهران در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه اجرا می‌شود. روز پنجشنبه ۲۵ بهمن ماه نیز ارکستر خنیاگران مهر «سنتی» از تهران در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه اجرا خواهند داشت.

دبیر سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در منطقه آزاد اروند ادامه داد: ارکستر سایه «سنتی» از شهرستان تهران در روز جمعه ۲۶ بهمن ماه در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه اجرا می‌کند در روز شنبه ۲۷ بهمن ماه ارکستر اهورا «سنتی» از شهرستان ماهشهر در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه اجرا خواهند داشت، از شهرستان آبادان نیز گروه ارکستر سار «محلی بندری» در در ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه روز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه به اجرا می‌رود. ارکستر ماهور «سنتی، محلی» از شهرستان رامهرمز در روز دوشنبه ۲۹ بهمن ماه ساعت ۲۰:۳۰ اجرا خواهد داشت؛ و در روز سه شنبه ۳۰ بهمن ماه ارکستر کوبکا «محلی بندری» از شهرستان آبادان در ساعت ۲۰:۳۰ در محل سینما مهر آبادان آخرین اجرا را برگزار می‌کند.

مرعشی به اجرا‌های مجتمع خلیج فارس در ساعت ۱۹ درخرمشهر اشاره کرد و گفت: در خرمشهر ۶ اجرا خواهیم داشت که از روز پنجشنبه ۲۵ بهمن با اجرای ارکستر اروند استار «پاپ» آغاز می‌ شود در روز جمعه ۲۶ بهمن ماه نیز گروه کوارت گیتار «کلاسیک» از شهرستان آمل اجرا خواهد داشت و در روز شنبه ۲۷ بهمن ماه گروه ارکستر آریا گان «سنتی محلی» از شهرستان بهبهان اجرا دارد.

انتهای پیام/ د

برگزاری جشنواره موسیقی فجر

برچسب ها: جشنواره ، فیلم فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.