رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: حوادث جوی کشور تا به این لحظه ۱۶ مصدوم و ۵ فوتی به همراه داشته است.

۲۱ کشته و زخمی در حوادث جوی اخیر کشور/ ۱۱۴ محور روستایی مسدود شده استپیر حسین کولیوند رئیس اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آمار تلفات حوادث جوی اخیر در کشور اظهار کرد: بنا بر گزارشات سازمان اورژانس کشور، حوادث جوی از ۲۰ لغایت ساعت ۱۰:۳۰ امروز ۲۴ بهمن منجر به مصدومیت ۲۱ نفر شد.

وی بیان کرد: استان‌های خوزستان، فارس، کرمان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، گلستان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان تحت تاثیر این حادثه جوی قرار گرفتند.

  انتقال ۱۴ مصدوم حوادث جوی به بیمارستان

کولیوند ادامه داد: از مجموع ۱۶ نفر آسیب دیده در این حادثه ۱۴ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و ۲ نفر در محل درمان شدند؛ متاسفانه ۵ نفر جان خود را در جریان این حوادث جوی از دست دادند، ۳ نفر از اسدیه خراسان جنوبی یک نفر از لالی استان خوزستان و ۲ نفر از میرجاوه استان سیستان و بلوچستان بود.

کولیوند تاکید کرد: لازم به زکر است این حادثه تا این لحظه ۲ نفر مفقودی هم به همراه داشته است که یک نفر از آنها از منطقه رودان استان هرمزگان و فرد دوم از منطقه ممسنی استان فارس بود.

رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: آبگرفتگی بیمارستان فاطمه الزهرا شهرستان مینودشت تخلیه شده و بیمارستان دچار اختلال عملکردی نشده است، ۸۶ محور روستای در جنوب استان کرمان (شهرستان رودبار جنوب و قلعه گنج) مسدود هستند و ۲۵ محور روستایی و ۳ محور اصلی در جنوب استان سیستان و بلوچستان (شهرستان ایرانشهر، خاش و مهرستان) مسدود شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.