به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قزوین با اشاره به راه اندازی سامانه ارتباط مردمی این سازمان گفت: شهروندان میتوانند در هر ساعت از شبانه روز با تلفن این سامانه به شماره ۳۳۸۳۹ تماس بگیرند و پیشنهادها، انتقادات، شکایات و تقدیر و تشکر خود از عملکرد تاکسیرانان و کارکنان سازمان تاکسیرانی را اعلام کنند.
وی ادامه داد: پیامها به دقت مورد رسیدگی قرار میگیرد و نتیجه بررسی در سریعترین زمان ممکن از طریق تماس تلفنی به شهروندان اعلام میشود.
انتهای پیام/ک