نماینده مردم نایین و خوروبیابانک گفت: تشکیل میز خدمت و حضور دستگاه های اجرایی در بین مردم به منظور حل مشکلات مردم رضایت مندی آن ها را در پی دارد.

عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم نایین و خوروبیابانک در گفتگوی اختصاصی با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: تشکیل میز خدمت و حضور دستگاه‌های اجرایی در بین مردم به منظور حل مشکلات مردم رضایت مندی آن‌ها را در پی دارد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، افزود: درجلسه‌ای که با ساکنین شهرک قائمیه در قالب میز خدمت برگزار شد  با توجه به مشکلاتی که ساکنین دارند و مسائلی که در شهرک از جهت عمرانی و شهر سازی وجود دارد با همکاری مسئولین و هماهنگی که با ناحیه مقاومت بسیج و فرمانداری شده بود مسائل متعددی که مردم در شهرک قائمیه  داشتند مطرح شد که مهم‌ترین آن‌ها واگذاری هرچه سریعتر شهرک از سازمان مسکن و شهرسازی به شهرداری نایین است که به زودی شاهد این اتفاق خواهیم بود.

پوربافرانی وجود پایگاه‌های شهید احمدی روشن و ریحانه النبی را از برکات نظام برای مردم دانست وبیان نمود: فعالیت‌های پایگاه‌های بسیج می‌تواند موجب امنیت و همچنین به کارگیری نیروی‌های فعال در حوزه فرهنگی و مذهبی ساکنین مسکن مهر باشد.

خدمتگزاری به مردم از افتخارات مسئولان نظام است


فرماندار نایین گفت: خدمتگزاری به مردم را از افتخارات فرمانداری شهرستان و وظیفه همگانی است.

جمالی افزود: انتخاب این منطقه برای ایجاد ساختمان‌های مسکن مهر، خوب بوده چرا که از پتانسیل خوب نزدیکی به شهر برخوردار است و برخلاف بسیاری از شهر‌ها که مسکن مهر تا مرکز شهر فاصله‌ها به ۳۰ تا ۴۰ کیلومتر می‌رسد از ظرفیت‌ها و خدماتی در آینده برخوردار خواهد شد.

جمالی ادامه داد: فضای سبز، جدول بندی، انشعابات آب و فاضلاب در روند پیشرفت عمرانی ساکنین شهرک قائمیه تاثیر مثبتی داشته است و خیران هم نسبت به احداث مدرسه و آب انبار همچنین ایجاد ناحیه مقاومت بسیج فعالیت‌های چشمگیری داشته اند

وی تصریح کرد: در شهرستان نایین حدود ۷۵۰ کیلومتر  جاده روستایی کُد دار وجود دارد که وظیفه دولت است به آن‌ها رسیدگی نماید. امروز در زمینه گردشگری کار‌های خوبی صورت گرفته و اگر بوم گردی تقویت شود، هرگردشگر، به اندازه ۵ تا ۶ بشکه نفت سودآوری برای شهرستان دارد.

نماینده دولت در نایین در پایان گفت: در ابتدای سال ۹۶ معدن نخلک با حدود سی نفر نیرو در حال تعطیلی بود، اما امروز پس رفع مشکلات با تقویت و به کارگیری۲۵۰  نیرو فعالیت چشمگیر و بی نظیری دارد.  

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.