رئیس فدراسیون تکواندو گفت: به برکت چهل سالگی انقلاب اسلامی طرح زکات ورزشی داریم.

تکواندو یکی از ۳ رشته برتر کشور است/ به برکت چهل سالگی انقلاب اسلامی طرح زکات ورزشی داریمبه گزارش خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد پولادگر رئیس فدراسبون تکواندو در آیین افتتاح باشگاه فرهنگی ورزشی سجاد با تبریک ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی و با بیان اینکه رشته تکواندو یکی از ۳ رشته برتر کشور است، گفت: تکواندو یکی از فرزندان برومند انقلاب اسلامی است که تمام رشد و بالندگی آن بعد از انقلاب پدید آمده است.

رئیس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه این رشته در ۲۰ سال گذشته در بین رشته‌های ورزشی استثنا بوده است، ادامه داد: تکواندو تا به امروز در ۱۰ دوره جهانی روی سکو‌های برتر جهانی بوده و چندین رکورد در تاریخ ورزشی ایران دارد که پرافتخارترین ورزشکار المپیکی ایران  هادی ساعی قهرمان و رکورددار این رشته است.

او افزود: امروز اتفاق بزرگی در این مکان مقدس افتاده و یکی از اقدامات فدراسیون‌های ورزشی آوردن امور فرهنگی در این مکان‌های معنوی است و امیدواریم بعنوان الگو در کشور فضایی را ایجاد کنیم تا جوانان از این ورزش‌ها بهره ببرند.

پولادگر خاطر نشان کرد: امیدواریم روزی فرا برسد که قهرمان‌های این باشگاه تازه افتتاح شده مدال هایشان را تقدیم این آستان کنند و با حمایت‌های هیات امنای این مکان معنوی سال آینده در لیگ برتر کشورنماینده‌ای از این آستان داشته باشیم.

او با بیان اینکه به برکت جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی طرح زکات ورزشی داریم، تصریح کرد: به برکت جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بعضی از خانواده‌هایی که امکان پرداخت شهریه را ندارند طرح زکات ورزشی را در تهران و ۷ استان کشور طراحی کردیم و فدراسیون تکواندو هزینه ۴۰ نفر از اقشار ضعیف و کم درآمد را تقبل می‌کند تا به امید خدا به سکوی قهرمانی برسند.


بیشتر بخوانید:

اسامی زنان هوگوپوش اعزامی به مسابقات جام ریاست اعلام شد

مسابقات تکواندو دانشجویان برگزار می‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
فکر کنم خود پولادگر هم این عکس را نداره.... این مال چند سال پیش؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!:))))))))))))
آخرین اخبار