ابوحمزه با اشاره به حادثه تروریستی دیشب جاده خاش -زاهدان گفت: همه اربابان این تروریست ها از جمله آمریکا، صهیونیست، عربستان و سلطنت طلبان بدانند این حرکت کور وبزدلانه که این‌ها انجام دادند تقاص سنگینی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،امشب در حسینیه شهدای سرآسیاب کرمان از کتاب خاطرات و مقبره شهید طاهره اشراف گنجویی با حضور خانواده اش رونمایی شد.

شهید طاهره اشراف گنجویی معلمی بود  که در شش آذر سال ۷۱ در مسیر رفتن به شهرستان منوجان در محل خدمت توسط اشرار کور دل در جاده کهنوج به شهادت رسید.

سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم با اشاره به حادثه تروریستی دیشب جاده خاش -زاهدان گفت:این حرکت هیچ تاثیری در آرمان‌های انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد کرد.

وی افزود:همه اربابان این تروریست ها از جمله آمریکا، صهیونیست، عربستان و سلطنت طلبان بدانند این حرکت کور وبزدلانه که این‌ها انجام دادند تقاص سنگینی خواهد داشت.

ابوحمزه با اشاره به اینکه تروریست‌ها فکر نکنند، چون در پاکستان هستند در دسترس ما نیستند اظهار کرد:سپاه پاسداران موشک‌های ۲۰۰۰ کیلومتری دارد و بیخ گوش آمریکا داعش را می‌زنند.

وی بیان کرد:همه بزدلان بدانند ضربه‌ای خواهند خورد که دیگر جرات این کار‌ها را نکنند.

فرمانده سپاه ثارالله در استان کرمان با گرامیداشت ۳۲ شهید سرافراز محله سرآسیاب گفت:الگوی مردان و زنان ما شهیدان بزرگ هستند.

وی افزود: امشب مراسم بنام شهیده طاهره اشراف گنجویی است خواهران ما باید راهرو این عزیزان بزرگ باشند.

سردار ابوحمزه با اعلام اینکه مردم ما باید بصیر باشند اظهار کرد:خیلی از کسانی که جلوی پیامبر (ص) وآل آن ایستادند نماز خوان و حافظ قرآن بودند.

وی گفت:چرا فتنه گران جلوی انقلاب ایستادند و فقط در یک قلم ۱۷ هزار نفر زن و مرد توسط منافقین شهید شدند؟علت این کار‌های منافقین دنیا دوستی آن‌ها است.

فرمانده سپاه پاسداران در کرمان با اشاره به اینکه ضعف بصیرت دلیل این همه اتفاق چه در صدر اسلام و چه در ۴۰ ساله انقلاب است اظهار کرد:از صدر اسلام بجای اینکه دنبال پیامبر (ص) و امام علی (ع) باشند دنبال معاویه و امثال آن بودند.

سردار ابوحمزه بیان کرد:اگر انسان بصیرت نداشته باشد راه را گم می‌کند خوب بد را تشخیص نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینکه خیلی از مسئولین ما فکر می‌کنند اگر با آمریکا و اروپا رابطه داشته باشند مشکلات حل می‌شود افزود: اما  مقام معظم رهبری حل مشکلات ما را در اقتصاد مقاومتی می‌دانند.

انتهای پیام/ی

مقام معظم رهبری حل مشکلات ما را در اقتصاد مقاومتی می‌دانند

برچسب ها: شهدا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۲۶ بهمن ۱۳۹۷
درود بر سردار رشید اسلام سردار ما منتظر انتقام سپاهیم