معاون آموزش، پژوهش و فناوری ‌جمعیت هلال احمر استان اردبیل از برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت آمادگی در برابر مخاطرات ویژه ‌کارکنان این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نصراله باقری، معاون آموزش، پژوهش و فناوری ‌جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: این دوره بر اساس تقسیم بندی معاونت ها و حوزه ها به مدت سه روز برگزار می شود.
وی افزود: روز اول این دوره آموزشی با حضور کارکنان معاونت منابع انسانی و پشتیبانی و معاونت آموزش، پژوهش و فناوری با حضور ۲۵ نفر برگزار شد.
 
باقری ادامه داد: در مرحله دوم کارکنان خزانه داری، معاونت جوانان و داوطلبان با حضور ۲۵ نفر و مرحله سوم هم برای کارکنان مدیریت، معاونت امداد و نجات و نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استام با ۲۵ نفر برگزار می شود.
 
معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه این دوره در مجموع برای ۷۵ نفر برگزار می شود، ادامه داد: این دوره ۸ ساعت بوده و با هدف افزایش آمادگی کارکنان در برابر مخاطرات برگزار می شود.
 
این مسئول اضافه کرد: ضرورت آمادگی در برابر مخاطرات، آشنایی با مخاطرات طبیعی و اقدامات لازم در آن ها، آشنایی با مخاطرات انسان ساخته و اقدامات لازم در آن ها و فعالیت های عملی و تمرین مربوط به مباحث از سرفصل های این دوره است.
 
انتهای پیام/س
 
برگزاری دوره آموزشی امداد و نجات در اردبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.