سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به تمهیدات درمانی برای مجروحان حادثه زاهدان گفت: پنج مجروح تحت عمل جراحی قرار گرفتند.

آخرین وضعیت درمانی مجروحان حادثه تروریستی زاهدان/ انجام عمل جراحی برای ۵ مجروحایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: باتوجه به شدت حادثه تروریستی مراقبت‌های لازم به وسیله پزشکان، پرستاران و پیراپزشکان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به نحو احسن  و مطابق با استانداردهای روز انجام شده است.

وی ادامه داد: در این حادثه تروریستی متأسفانه ۲۶ نفر در صحنه به شهادت رسیدند که یک نفر در بین راه و فرد دیگری چند ساعت بعد در بیمارستان شهید شد.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: علی‌رغم شدت حادثه این احتمال وجود داشت که برخی از مجروحان هم به شهادت برسند،  اما خوشبختانه با اقدامات کادر پزشکی، پرستاری و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خطر تقریبا رفع شده است و دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اقدامات مراقبتی را برای مجروحان حادثه تروریستی در سطح بسیار عالی انجام داده است.

حریرچی تاکید کرد: هفت نفر از مجروحان این حادثه که شرایط بهتری داشتند باتوجه به نزدیکی به خانواده‌هایشان به اصفهان منتقل شدند و ۵ مجروح حادثه تروریستی مورد عمل جراحی قرار گرفته‌اند و بر اساس شرایط و مقتضیات جسمی‌ایشان قرار است عمل‌های جراحی دیگری هم  روی مجروحان حادثه انجام شود.

انتهای پیام/

آخرین جزئیات از رسیدگی به وضعیت مجروحان حادثه تروریستی زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.