دادستان عمومی و انقلاب نایین از اجرایی شدن کمیته نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی ، نحوه اقدام ، مقابله به تخلفات وجرایم مربوط در این شهرستان خبر داد.

سیدنصر الدین صالحی در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ضمن تقدیر از استقبال شایسته و پرشور مردم از مراسم تشییع شهید مدافع امنیت، پاسدار شهید عباس کوهی، پیشرفت‌های کشور در ۴۰ ساله گذشته انقلاب شکوهمند اسلامی را غیرقابل انکار دانسته و علت برخی تنگنا‌ها و مشکلات معیشتی را تحریم‌های دشمن و بعضاً بی تدبیری برخی از مسئولان عنوان نمود.
این مقام قضائی نایین افزود: شایسته نیست مردمی که با وضعیت موجود همواره پشتیبانی شایسته‌ای از انقلاب اسلامی به عمل آورده اند و در راه اعتلای میهن و مقدسات شهدایی تقدیم نموده و همیشه در صحنه‌هایی مثل یوم الله ۲۲ بهمن حضور بی نظیر داشته اند، به لحاظ اقتصادی و معیشتی در عسرت وسختی باشند.
 
وی در ادامه با اشاره به کمیته نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالا‌های اساسی بیان نمود: این کمیته در عالی‌ترین سطح در تمام شهرستان‌ها و به منظور مقابله جدی با کم فروشی، گران فروشی و احتکار تشکیل شده و در نظر دارد ضمن یاری رساندن به دولت در امر نظارت بر بازار هم افزایی بیشتری بین دستگاه‌های متولی تنظیم بازار ایجاد کند که با این توضیحات ضمن اتمام حجت با نمایندگان اصناف، زمینه همکاری آحاد مختلف بازاریان با اکیپ‌های بازرسی فراهم و بر نظارت بیشتردوشنبه بازار نایین، جلوگیری از تداخل کاری صنوف مختلف، درج و نصب قیمت‌ها بر روی کالا‌ها مطرح تاکید شد.
 
صالحی در پایان خاطرنشان نمود: کارت ویژه بازرسان بسیجی تحویل آن‌ها که به منظور توجیه اکیپ‌های بازرسی و بسیجیان داوطلب جلسه‌ای در روز چهارشنبه ۲۴ بهمن ماه تشکیل شد. 
 
انتهای پیام/م 
 

اجرایی شدن کمیته نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی در نائین

برچسب ها: قوه قضاییه ، اصناف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار