عملیات لکه گیری و روکش آسفالت گرم در محور خوسف – خور درحال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ اعتمادی مقدم سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خوسف  در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محور‌های مواصلاتی خوسف و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، عملیات لکه گیری و روکش آسفالت محور خوسف - خور به طول ۹ کیلومتر در حال اجرا می‌باشد.

وی افزود: این پروژه بصورت پیمانی و در آذر ماه سال جاری توسط پیمانکار مربوطه اجرایی شد که برای اجرای این عملیات بیش از ۸ هزار میلیون ریال از اعتبارات ملی هزینه خواهد شد.

 اعتمادی مقدم  اظهار کرد: از اولویت‌های مهم این اداره، ارتقاء وضعیت شبکه راه‌های مواصلاتی خوسف است که این امر نیازمند روکش آسفالت در محور‌های اصلی و روستایی است که با توجه به عمر بالای آسفالت این محور ها، باعث ایجاد ترک‌هایی در سطح آسفالت شده که نیاز به روکش دارد و با اجرای این گونه عملیات افزایش طول عمر جاده را خواهیم داشت.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خوسف  بیان کرد: رسیدگی مناسب به راه‌های اصلی و فرعی و روستایی شهرستان خوسف را نیازمند اعتبارات استانی بیشترعنوان نمود که در کنار اعتبارات ملی قابلیت بهبود محور‌های حوزه استحفاظی این اداره را فراهم می‌نماید.

وی، در خصوص پروژه‌های آتی و در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوسف،گفت: روکش آسفالت محور ماژان – قلعه زری و محور سیوجان – نصرآباد حوزه این شهرستان ازجمله اقدامات در دستور کار اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوسف می‌باشد که در سال جاری و آتی در صورت تامین اعتبار عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

اعتمادی مقدم ادامه داد: شهرستان خوسف دارای بیش از ۱۴۸۱ کیلومتر جاده بین شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه ساله به تناسب اعتبارات در برنامه این اداره قرارمی‌گیردکه باتوجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محور‌ها و نیز اولویت بندی آن‌ها نسبت به انجام روکش راه‌های حوزه استحفاظی اقدام می‌گردد.

انتهای پیام / ط آ

هزینه بیش از ۸ هزار میلیون ریال  برای اجرای عملیات روکش 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.