وزیر ارتباطات ضمن اشاره به راه‌اندازی نسل چهارم اینترنت در شهر‌ها و روستاهای کشور، تهیه و بهبود زیرساخت‌ها را وظیفه وزارت ارتباطات دانست.

تهیه زیر ساخت‌ها برای بهبود شرایط اقتصادی مردم وظیف وزارت ارتباطات استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به افزایش سرعت و کیفیت اینترنت در شهرهای بزرگ، راه‌اندازی نسل چهارم اینترنت در شهرها و روستاهای تمام نقاط کشور را وظیفه وزارت ارتباطات دانست.

آذری جهرمی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام به بهبود شرایط اقتصادی مردم شهرستان کلپورگان در استان سیستان و بلوچستان با بهره‌مندی از نسل چهارم اینترنت اشاره کرد و نوشت:

«سال پیش بود که خبرنگاری در شبکه اجتماعی از کلپورگان برایم نوشت، گفت هنر سفال‌گری دو هزارساله دارند. در مدت کوتاهی اینترنت نسل۴ در آنجا راه‌اندازی شد، آموزش‌دهنده‌هایی از تهران به آنجا اعزام کردیم و زنان روستایی را درباره نحوه عرضه محصولات خود در اینترنت آموزش دادند، یک باجه اختصاصی پست هم در این روستا دائر شد تا با بسته‌بندی مناسب، بسته ها را برای خریداران ارسال کنند. خوشحالم که امروز برخی از آنانی که روستا را ترک کرده بودند، به زادگاه خود بازگشتند، ارتباطات و فناوری اطلاعات معجزه می‌کند. مردم در ایجاد شغل توانمندند، وظیفه ما تهیه زیرساخت‌هاست».

در ادامه فیلمی از صحبت‌های مردم شهرستان کلپورگان مشاهده می‌کنید:


بیشتر بخوانید:

نسل جدید اینترنت خانگی، با حداقل سرعت ۷۰ مگابیت در ثانیه به بهره‌برداری رسید +عکس

آغاز عملیات بهبود اینترنت در حاشیه‌ شهرها و جاده‌ها


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار