تیم منتخب کیک بوکسینگ ایران با کسب ۲۶ مدال طلا قهرمان تورنمنت بین المللی کیک بوکسینگ شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فاطمه لطیفی، نائب رئیس کمیته روابط عمومی هیات رزمی گیلان گفت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ با مجوز شورای برون مرزی بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان به میزبانی گیلان در سالن ورزشی ولایت شهرستان مرزی آستارا برگزار شد.

وی، با بیان اینکه، در این رویداد ورزشی ۷۰ رزمی کار در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان در استایل لایت کنتاکت و لوکیک با هم رقابت کردند، افزود: از مجموع ۳۵ بازی انجام شده تیم منتخب کیک بوکسینگ ایران با کسب ۲۶ مدال طلا قهرمان شد و کشور آذربایجان با کسب ۹ مدال طلا عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

نائب رئیس کمیته روابط عمومی هیات رزمی گیلان گفت: از ۲۶ مدال طلای کسب شده از سوی رزمی کاران ایرانی ۵ مدال طلا در رده نونهالان، ۵ مدال طلا در رده سنی نوجوانان، ۹ مدال طلا در رده جوانان و ۷ مدال طلا در رده بزرگسالان به دست آمده است.

فاطمه لطیفی افزود: همچنین در مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ و با توجه به اینکه رده سنی نونهالان در بخشنامه مسابقات نبود، اما به یمن جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، به صورت تشویقی این رقابت ورزشی در رده سنی نونهالان نیز برگزار شد و نونهالان رزمی کار ایرانی در این پیکار توانستند ۵ مدال طلا کسب کنند.

وی تصریح کرد:مرتضی حسن زاده، رئیس هیات ورزش‌های رزمی گیلان، نماینده و رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون ورزش‌های رزمی جمهوری اسلامی ایران مسئولیت نظارت این رویداد بین المللی را بر عهده داشت.

 

انتهای پیام/م.ع

تورنمنت بین المللی کیک بوکسینگ با قهرمانی تیم ایران پایان یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.