معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش گیلان گفت: اکران ۳۲ حلقه فیلم منتخب چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در این استان آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد امجدی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش گیلان گفت: نمایش ۳۲ حلقه فیلم از فیلم‌های منتخب چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در قالب علمی، آموزشی، تربیتی و اخلاقی تا دوم اسفندماه در گیلان ادامه دارد.

وی افزود: فیلم‌های منتخب چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در مناطق و نواحی آموزش و پرورش، کانون‌های فرهنگی و تربیتی، سالن‌های همایش مدارس، نمازخانه واحد‌های آموزشی و در مناطق روستایی  استان اکران می‌شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش گیلان گفت: ایجاد نوآوری و خلاقیت، ارتقاء سطح کیفی فیلم‌های آموزشی، ایجاد فرصت و انگیزه برای فیلم سازان از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

محمد امجدی افزود: همایش استانی چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی رشد ۴ اسفند در سالن اجتماعات بانک صادرات رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه،  چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد از ۲۷ بهمن آغاز شده است، گفت: این جشنواره تا ۴ اسفند در ۳۴ منطقه استان گیلان با مشارکت بیش از سیصد هزار دانش آموز، دانشگاه پردیس فرهنگیان واداره استثنایی و بانمایش ۳۲ فیلم در ۴۰ مرکز از دوره اول ابتدایی تا متوسطه دوم و اولیا و مربیان برگزار می‌شود.

گیلان دارای ۳۹۲ هزار دانش آموز است که در بیش از پنج هزار واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

 

انتهای پیام / ق

 

نمایش فیلم‌های منتخب جشنواره بین المللی رشد در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.