مدیرکل بهزیستی استان ایلام از حمایت این سازمان به نیازمندان غیرمددجو از طریق پرداخت کمک نقدی در حوزه‌های مختلف خبر داد.

حمایت سازمان بهزیستی استان ایلام از نیازمندان غیر مددجوزهرا همتی مدیرکل بهزیستی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،گفت: از ابتدای امسال تاکنون حدود شش میلیارد ریال بصورت نقدی در قالب کمک‌های موردی در زمینه‌های اشتغال، مسکن، معیشت، درمان، مناسب سازی، بیمه و ... برای نیازمندان اعم از مددجو و غیر مددجو هزینه شده است.

 همتی مبلغ پرداختی به هر یک از این افراد را بین پنج میلیون ریال تا ۳۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این حمایت و کمک به یک هزار و ۷۰۰ نفر بوده و تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: این میزان مبلغ پرداختی به نیازمندان از محل اعتبار‌های سازمان بهزیستی کشور جذب و به مددجویان و غیرمددجو پرداخت شده است.
مدیرکل بهزیستی ایلام مجموع پرداختی کمک‌های موردی به جامعه هدف و غیر مددجو در طول سال گذشته را سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال عنوان کرد.
وی همچنین از جذب یک میلیارد ریال از اعتبار‌های استانی برای ساماندهی معتادان متجاهر خبر داد و گفت: این مبلغ نیز از طریق کمپ‌های ترک اعتیاد برای درمان افراد مصرف کننده مواد مخدر و تا سقف پنج میلیون ریال پرداخت شده است.

۲۶ هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند.

 

انتهای پیام/با

خدمات رسانی بهزیستی ایلام به نیازمندان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.