معاون اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: ۱۵ غرفه نمایشگاه دایمی صنایع دستی استان در محل باغ گلستان شهرستان خرم آباد تجهیز و واگذار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، افشین بابا حسینی گفت: واگذاری این غرفه‌ها از طریق مزایده عمومی در روزنامه‌های رسمی کشور به ۱۵ هنرمند در ۱۵ رشته بومی و سنتی صنایع دستی به مدت یکسال واگذار شده است.

وی اظهار داشت: غرفه‌های صنایع دستی استان تا قبل از شروع سفر‌های نوروزی فعال می‌شوند و در طول سال آماده عرضه محصولات به بازدیدکنندگان هستند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان بیان کرد: پیش بینی می‌شود در راستای تجهیز و راه اندازی غرفه‌های این نمایشگاه ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شود.

بابا حسینی ادامه داد: این غرفه‌ها به دلیل احداث درمحوطه باز و در معرض باد و باران دچار فرسودگی شده اند که اکنون عملیات استحکام سازی، ایزوگام سقف، استحکام دیواره‌ها و نورپردازی آن‌ها در حال انجام است.

وی اضافه کرد: در فاز نخست بهره برداری این نمایشگاه ۱۵ غرفه آماده شده که در صورت تامین اعتبار نمایشگاه صنایع دستی استان فاز‌های بعدی این نمایشگاه نیز انجام خواهد شد.

انتهای پیام /د

۱۵ غرفه نمایشگاه دایمی صنایع دستی لرستان تجهیز شد

برچسب ها: صنایع دستی ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.