فرمانده انتظامی شهرستان جاسک از کشف بیش ۱۱۵ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،سرهنگ عباس قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان جاسک ازکشف ۱۱۵ کیلو و ۷۰۰ گرم مخدر تریاک و حشیش طی یک عملیات در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با انجام کار اطلاعاتی از جابجایی و قاچاق مواد مخدر در حوزه شرق شهرستان مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان جاسک گفت: پس از بررسی دقیق موضوع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس اطلاعات با تشکیل اکیپی مشترک به محل و مسیر تردد قاچاقچیان اعزام که پس از تعقیب و مراقبت‌های لازم به ۳ دستگاه موتورسیکلت مشکوک و دستور توقف دادند که راکبان پس از رویت مامورین بدون توجه و با افزایش سرعت اقدام به فرار کردند.

فرمانده انتظامی جاسک گفت: پس از تعقیب و گریز و رد زنی دقیق موتورسیکلت‌های متواری، محل دپوی مواد شناسایی شد که در که در بازرسی از محل ۹۷ کیلو ۵۰۰ گرم حشیش و ۱۸ کیلو ۲۰۰ گرم تریاک مجموعا ۱۱۵ کیلو ۷۰۰ گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سرهنگ قاسمی با اشاره به اینکه تلاش ماموران برای شناسایی ودستگیری سوداگران ادامه دارد، از عموم شهر وندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت قاچاقچیان سوخت، کالا و مواد مخدر در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان اقدام شود.
انتهای پیام/ر

کشف بیش از ۹۷ کیلوگرم حشیش در جاسک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.