وجود مشکلات اقتصادی کمبود نشاط اجتماعی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی:زنان و مردان جامعه بیش از هر زمان دیگر نیاز به نشاط اجتماعی دارند.

وجود مشکلات اقتصادی کمبود نشاط اجتماعیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در نشست مشاوران امور بانوان و خانواده فرمانداری‌های استان مرکزی در اراک گفت: زنان و مردان جامعه بیش از هر زمان دیگر نیاز به نشاط اجتماعی دارند و با توجه به اینکه مشکلات اقتصادی وجود دارد باید برنامه‌های مفرح را افزایش داد تا با انگیزه بهتر بتوان بر معضلات غلبه کرد.
اکرمی افزود: شناسایی راه‌های شاد بودن در جامعه باید بیش از پیش نهادینه شود و مسئولان ذیربط در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکنند. نرخ مشارکت اقتصادی بانوان در جامعه و استان مرکزی پایین است در حالیکه کشور‌های توسعه یافته زنان و مردان دوشادوش یکدیگر در فعالیت‌های اقتصادی مشارکت دارند.
وی اشاره کرد: زنان ایران به هر دلیلی دچار تبعیض تاریخی بوده اند، اما از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون برای جبران این عقب ماندگی‌ها اقدام‌های خوبی صورت گرفته است. بسیاری از افراد دارای توانمندی بالا هستند، اما از نشاط اجتماعی محروم هستند، زیرا راه‌های با نشاط بودن را نمی‌دانند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در پایان گفت:زنان در جامعه نقش بسیار حساس و کلیدی در مدیریت خانواده و تربیت نسل آینده دارند و رسیدگی به این قشر ازملزومات است و توانمندسازی زنان تاثیر مستقیم بر نظام تربیتی جامعه دارد و می‌توان با راهبری این بخش اثربخشی در مهار آسیب‌های اجتماعی را افزایش داد.
انتهای پیام/ ک.

پایین بودن نرخ مشارکت اقتصادی بانوان در استان مرکزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.