عسگری گفت: نظارت و‌بازرسی ها بر بازار شب عید افزایش یابد تا فشار اقتصادی بر روی خانوار ها کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار استان سمنان و کارگروه نظارت و فرآوری عرضه مایحتاج عمومی و کالای اساسی استان برگزار شد.

حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان در این جلسه گفت: قیمت کالاها و اجناس در بازار بالا است  ولی یک ثبات قیمت وجود دارد، اما قیمت‌ها همچنان افزایش دارد.

وی افزود: مصوبات این کارگروه باید پیگیری شود تا خانوار ها فشار اقتصادی از روی آنان برداشته شود.

عسگری با بیان اینکه  برگزاری گشت های مکرر بر بازار شب عید باید مداوم صورت گیرد اضافه کرد: گشت های مشترک دستگاه های نظارتی بر بازار شب عید به صورت مستمر و روزانه برگزار شود و از نظارت ها نباید کاسته شده  و گزارش های آن نیز در این جلسه اعلام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سمنان با اشاره به اینکه فرمانداران باید از موجودی کالاهای شهرستان خود اطلاع کسب کنند تصریح کرد: موجودی کالاها در شهرستان از موارد بسیار مهمی است که باید در نظر گرفته شود و این مورد با حساسیت بیشتری صورت گیرد.

وی اضافه کرد: در جلسه بعد در خصوص شیوه برگزاری نمایشگاه بهاره در شهرستان ها توسط فرمانداران و نحوه تامین و توزیع میوه شب عید هم سازمان جهاد کشاورزی استان باید گزارشاتی ارائه کنند.

معاون استاندار سمنان عنوان داشت: قیمت مرغ هم باید به یک ثبات قیمت در استان برسد و مرغ زنده از این استان نباید خارج شود.

انتهای پیام/ گ

جلسه مشترک ستاد تنظیم بازار استان سمنان و کارگروه نظارت و فرآوری عرضه مایحتاج عمومی و کالای اساسی استان برگزار شد

برچسب ها: استانداری ، تعزیرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.