رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: سعی داریم با همکاری کشورهای آسیای مرکزی با حملات تروریستی مقابله کنیم.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حشمت الله فلاحت پیشه صبح امروز در حاشیه رونمایی از سردیس شهید کامران نجات الهی که در دانشگاه کردستان برگزار شد، در خصوص حمله تروریستی اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان، گفت: در این رابطه جلسه اول را در کمیسیون امنیت ملی مجلس برگزار کردیم و طی هفته آینده نیز از وزیر کشور دعوت کرده ایم که در جلسه دوم حضور یابد.

وی افزود: پس از وقوع این حادثه تروریستی شاهد بودیم که نهادهای نظامی و اطلاعاتی گزارشات متفاوتی را به مجلس ارائه کردند و در همین راستا نیز وزیر کشور را دعوت کرده ایم تا در این خصوص توضیحات لازم را ارائه کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: واقعیت این است که شهادت جزو آرمان های انقلاب است ولی اینکه فرزندان ما به این راحتی در حملات تروریستی به شهادت برسند را قبول نداریم.

فلاحت پیشه یادآور شد: امیدواریم در جلسه دوم به راهبردهایی برسیم که از وقوع چنین حملات تروریستی بتوانیم جلوگیری کنیم و در بودجه سال آینده نیز در راستای امنیت بیشتر مرزها بتوانیم اعتبارات خاصی را اختصاص دهیم.

وی در خصوص همکاری مسئولان پاکستان در این خصوص نیز بیان کرد: در سطح مسئولان امنیتی و سیاسی دولت پاکستان هشدارهای جدی داده شده و در این خصوص پیگیر مسائل مشترک در راستای مقابله با حملات تروریستی هستیم.

انتهای پیام/م

با هرگونه حملات تروریستی مقابله می کنیم

برچسب ها: مرزبانی ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.