نایب رییس فدراسیون کشتی گفت: به زودی خراسان جنوبی جزو پنج تیم برتر کشور خواهد شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ رضایی، نایب رییس فدراسیون کشتی امشب در مجمع سالیانه هیات کشتی خراسان جنوبی در بیرجند گفت: همدلی و همزبانی حاکم در هیات کشتی خراسان جنوبی بسیار خوب است و امیدواریم روزی این استان از پنج تیم برتر کشور در رشته کشتی باشد.


وی افزود: کشتی، ورزش مربی محور است و مربی آن باید همیشه به روز باشد و آموزش‌های لازم را فرا گیرد.


نایب رییس فدراسیون کشتی گفت: این فدراسیون برای ارتقای مربیگری و تعداد مربیان، آماده همکاری با هیات کشتی استان است.


رضایی افزود: بخش دانشگاه، نیرو‌های مسلح و آموزش و پرورش سه بخش مهم در کشتی کشور هستند و آموزش و پررورش به عنوان اصلی‌ترین کانون ایجاد انگیزه و آموزش همه ورزش‌ها است.


وی گفت: در پادگان بیرجند از گذشته‌ها پهلوانانی مثل سوخته سرایی، خدر، مردانی و کاظم غلامی از این پادگان کشتی را شروع کردند و این ظرفیت در خراسان جنوبی وجود دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نیز در این مجمع گفت: مهم‌ترین اقدام ۹ ماه اخیر در حوزه مدیریت ورزش استان این بود که ساز و کار یک عملکرد خوب بر مبنای فرایند و نه نتیجه تعریف شد.


وی افزود: برای اینکه به مرحله رشد برسیم باید تا سال ۱۴۰۰ یکی از ۲۰ استان نخست کشور در ورزش باشیم و المپیاد استعداد‌های برتر کشور این واقعیت را اثبات کرد که این ظرفیت وجود دارد.


سرپرست گفت: برای اینکه به آن چشم انداز برسیم، نیازمند کار و تلاش در چارچوب توزیع فرصت‌ها و بهره گیری از همه ظرفیت‌ها هستیم و این موضوع محور تنظیم برنامه‌ها است.


وی افزود: امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که در حوزه مقایسه ساختار اداره‌های کل کشور از استان‌های نخست کشور هستیم و محصول این کار برنامه راهبردی است که امروز ۱۱ پروژه شهرستانی تا سال ۱۴۰۰ ما را به هدف مان می‌رساند.


مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: در ۹ ماه اخیر ۳۷ میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی پول هزینه شده است.
انتهای پیام/ب


برگزاری مجمع سالیانه هیات کشتی خراسان جنوبی در بیرجند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.