مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز  عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام تبریک سواعدی به شرح ذیل است:

خبرنگاران عزیز واصحاب شریف رسانه

باسلام وتحیات الهی

روز ۱۷ مرداد، یادآور حماسه آفرینی‌های کسانی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح داده و با خون خود بر برگه‌های اعلام نوشتند. را گرامی می‌داریم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ی شهیدان خبرنگار و تبریک این روز به تمامی تلاشگران عرصه خبر واطلاع رسانی وظیفه خود می‌دانم از سعی و تلاش همه عزیزان این حوزه د ر ترویج و توسعه فرهنگ مهارت آموزی دربین اقشار مختلف جامعه که زمینه ساز فراگیری آموزش فنی وحرفه‌ای و تربیت جوانان فاقد مهارت برای ورود به بازارکار ودر نهایت استفاده بهینه از منابع انسانی که سبب رونق تولید وتوسعه اقتصادی کشور می‌شود، تقدیرو تشکر نمایم.

امید است در پرتو عنایات حق تعالی و تحت توجهات حضرت، ولی عصر (عج) ودر راستای اهداف والای دولت تدبیر و امید و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش مفید و موثر واقع شوید.

محسن بیرانوند فرماندار شهرستان بندر ماهشهر طی پیامی روز ۱۷ مرداد را به همه خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

آگاهی نعمتی بی‌بدیل از جانب پروردگار دانا به انسان‌ها است و تلاش خبرنگاران به‌عنوان وجدان‌های آگاه و دلسوز جامعه و دیدگان بینا و زبان گویای مردم برای اطلاع‌رسانی مستقل، صادقانه، بی‌طرفانه و مسئولانه، ستودنی است. بدون شک پیشرفت و تعالی هر مجموعه‌ای به نحوه پوشش آن مجموعه و نقد‌های پیرامون آن ارتباط دارد که هر دو مقوله بر عهده رسانه‌ها است. تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران عزیز، یک بهانه است چرا که هر روز، روز خبرنگاران است و جامعه بی خبر و بدون خبرنگار، برکه‌ای مرده محسوب می‌شود که حرکت، تحول و آرمان ندارد؛ خاصه آنکه در دنیای امروز، شتاب رسانه‌های مدرن، کار را بر خبرنگاران سهل و ممتنع کرده و شاید بهترین راه نمایش قدرت رسانه و رسانه گران، حرکت بر مدار صداقت و راستی باشد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی و دیگر شهدای جلیل القدر انقلاب اسلامی و تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران فهیم و صدیق، از درگاه خداوند متعال آرزوی توفیقات روزافزون برای شما عزیزان را خواستارم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.