رییس هیات ورزش سه گانه استان کرمانشاه گفت:ورزش زیبا و المپیکی سه‌گانه در استان کرمانشاه در دانشگاه ها آموزش داده می شود.

 فاطمه واحدی رییس هیات ورزش سه گانه استان کرمانشاه  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ، گفت:رشته سه گانه  ورزشی زیبا المپیکی ومتنوع که تمام فاکتور‌های آمادگی جسمانی را دارا است.

وی افزود: در واقع ورزش سلامت وتندرستی در این رشته دیده می شود  زیرا سه بخش استقامت رشته‌های ورزشی (شنا، دوچرخه و دو) را یکجا در خود جای داده و کمترین آسیب‌های جسمی و روانی را در بین دیگر رشته‌های پرطرفدار دارد.

فاطمه واحدی  گفت: برگزاری مسابقات، کلاس‌های آموزشی و مربیگری برای دانشجویان، توجه به بخش همگانی آن با برگزاری همایش‌های مرتبط طی یک تفاهم‌نامه در تقویم سالانه طرفین با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی، هیات ورزش سه گانه و تربیت بدنی شهرداری کرمانشاه در سال ۹۸ به اجرا گذاشته  می شود.

وی بیان کرد :با انجام ورزش سه گانه احساس شادابی و جوانی بیشتری به ورزشکاران دست می‌دهد دویدن به پرورش عضلات کمک می‌کند، شنا عضلات بالا تنه را خوش فرم می‌کند و دوچرخه‌سواری باعث افزایش حجم عضلات پایین‌تنه می‌شودبیشتر ورزشکاران سه گانه بعد از سن 50 سالگی جوان‌تر از دیگران به نظر می‌رسند.

انتهای  پیام/ز

 

تفاهم نامه هیات ورزش های سه گانه و دانشگاه آزاد کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.