رئیس پارک علم و فناوری مازندران از ساخت پردیس پارک علم و فناوری مازندران در سال آینده خبر داد.

دکتر معتمدزادگان رئیس پارک علم و فناوری مازندران در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: تقاضا برای استقرار در پارک علم و فناوری نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

وی با بیان اینکه اقتصاد دانش بنیان ۱۰ سال گذشته شتاب کم سابقه‌ای در کشور پیدا کرد، افزود: ۱۲۰ شرکت فناور و دانش بنیان در پارک علم و فناوری مازندران استقرار دارند و بیش از ۲۰۰ محصول از سوی این شرکت‌ها تولید و تجاری سازی شده است.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: در حال حاضر فضای فیزیکی پارک علم و فناوری استان ۵ هزارمتر مربع است که بدنبال افزایش ان با ایجاد پردیس پارک علم و فناوری تا ۱۰ هزار مترمربع هستیم.

معتمدزادگان افزود: به زودی عملیات اجرایی ساخت پردیس پارک علم و فناوری مازندران با اعتبار اولیه ۱۰۰ میلیارد ریال و با زیربنای پنج هزارمترمربع در زمینی به مساحت ۲ و نیم هکتار در ساری آغاز می‌شود تا با ساخت ساختمان چند منظوره در این پردیس شاهد افزایش تولید ثروت از طریق علم و فناوری باشیم.

وی پارک‌های علم و فناوری را مهمترین اکوسیستم حمایتی از شرکت‌های کوچک و بزرگ دانش محور دانست، و گفت: پارک‌های علم و فناوری با ارائه خدمات موثر و تخصصی زمینه رشد سریع شرکت‌های کوچک تا متوسط را فراهم می‌نمایند.

انتهای پیام/ک


افزایش تقاضا برای ساخت پارک علم وفن آوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.