سرپرست فرمانداری همدان در جلسه ستاد تسهیلاد نوروزی این شهرستان گفت : افرادی که قصد دارند در تعطیلات نوروز خانه های خود را به مسافران اجاره دهند باید در سامانه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نام نویسی کنند .

خانه مسافرها در همدان ساماندهی می شوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین افشاری، سرپرست فرمانداری همدان با بیان اینکه تنها مالکان می توانند خانه های خود را در اختیار مسافران قرار دهند افزود :نیروی انتظامی هم باید این مکان ها را برای اجاره به مسافران تائید کند .

وی همچنین تاکید کرد : اولویت اسکان مسافران با هتل ها ، مسافرخانه ها و اماکن در نظر گرفته شده از سوی ادارات و نهادها برای تعطیلات نوروز است.

سرپرست فرمانداری همدان از مدیران مراکز درمانی همدان خواست برای حضور پزشکان متخصص در همدان در ایام نوروز برنامه ریزی کنند .

 فعال بودن کشیک بانک ها و تشدید بازرسی اصناف در روزهای تعطیلات نوروز از دیگر موضوعاتی بود که در جلسه ستاد تسهیلاد نوورزی شهرستان همدان  بر آن تاکید شد .

 سرپرست فرمانداری ، همدان را یکی از مقاصد گردشگران داخلی و خارجی عنوان کرد و افزود : نشاط اجتماعی، افزایش درآمد و ایجاد اشتغال از دست آورد های توسعه گردشگری در هر جامعه ای است .

افشاری احترام به گردشگران و مهمان پذیری را از ضروریات جذب گردشگر و رونق صنعت گردشگری در هر منطقه ای عنوان کرد.

وی  جاذبه های مصنوعی را یکی از عوامل زیباسازی شهر ، نشاط مردم و جذب گردشگر برشمرد و افزود: امیدواریم امسال هم،  شهرداری همدان با قرار دادن جاذبه های مصنوعی در مکان های مناسب  بتواند گردشگران  زیادی را به این شهر جذب کند.

انتهای پیام/ب

احترام به گردشگران یکی از عوامل مهم جذب گردشگر

 

برچسب ها: فرمانداری ، نوروز98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.