ایسوس با انتشار یک پوستر تبلیغاتی از گوشی بعدی خود، زمان رونمایی آن را فاش کرد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که تمام چشم‌ها به کنگره موبایل جهانی (MWC 2019) دوخته شده است و آخرین تبلیغات شرکت‌های تلفن هوشمند مانند سامسونگ، سونی، ال جی، موتورولا و نوکیا منتشر می‌شوند، ایسوس تصمیم گرفته است که سکوت کند.

البته این مسئله برای ایسوس طبیعی است زیرا این شرکت ترجیح می‌دهد محصولات خود را در نمایشگاه‌هایی رونمایی کند که بقیه شرکت‌ها در آن حضور نداشته باشند. احتمالا طرفداران ایسوس برای کسب اطلاعات و جزئیات دقیق‌تر از پرچمدار بعدی این شرکت عجله دارند ولی باید بیشتر صبر کنند. نام این گوشی ZenFone 6 است.

درست است که ما اطلاعات زیادی از مشخصات این گوشی در دست نداریم اما مسئله دیگری می‌دانیم که احتمالا طرفداران ایسوس از شنیدن آن خوشحال خواهند شد. بر اساس یک آگهی که در مجله منتشر شده است، پرچمدار بعدی ایسوس، ZenFone 6 به طور رسمی در تاریخ ۱۴ مه معرفی خواهد شد. عکس این تبلیغ را در ادامه مشاهده می‌کنید:

پوستر تبلیغاتی ZenFone 6 ایسوس منتشر شد +عکس

همانند کنگره جهانی موبایل، مراسم رونمایی گوشی‌های ایسوس نیز در اسپانیا برگزار خواهد شد البته این اتفاق در شهر والنسیا رخ خواهد داد. اگر اطلاعات به دست آمده صحیح باشد، احتمالا ZenFone 6 تا سه ماه دیگر نیز به بازار فروش نخواهد رسید که البته به نظر ما دیر است. همان طور که پیش‌تر گفتیم اطلاعات زیادی از این گوشی در دسترس نیست اما باید تا چند هفته دیگر جزئیات بیشتری از آن در فضای مجازی منتشر شود.

ایسوس در زمینه طراحی و تولید دستگاه‌های بسیار کارآمد شهر دارد. ابتدا این شرکت با تولید دستگاه‌های با کیفیت با قیمت مناسب بازار را در دست گرفت و پس از مقبول شدن بین مردم دستگاه‌های خود را با قیمت بالاتری به فروش رساند.


بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد


انتهای پیام/

عکس تبلیغاتی گوشی آینده ایسوس

برچسب ها: فناوری ، ایسوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار