هوآوی پس از تحریم آمریکا علیه این شرکت درصدد است تا به بازارهای اروپا راه پیدا کند.

فروشگاه بعدی هوآوی در کجا قرار خواهد داشت//// دپویی ناقص //// 29 اسفندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی هوآوی اعلام کرده است که تابستان امسال اولین فروشگاهش را خارج از کشور چین باز خواهد کرد. این فروشگاه در در شهر وین اتریش قرار خواهد گرفت. هوآوی در حال تلاش برای راه یافتن به کشورهای اروپایی است و امیدوار است تبلیغات منفی آمریکا بر روی ذهن خریداران اروپایی‌اش تاثیر نگذارد. مدتی است دولت آمریکا هوآوی را به فروش اطلاعات کاربرانش به دولت چین متهم کرده است و به عقیده آن‌ها، هوآوی یک تهدید ملی است.

جو کلی، معاون ارتباطات شرکت هوآوی، در یک کنفرانس مطبوعاتی که در وین برگزار شد، افتتاح این فروشگاه را اعلام کرد، همچنین او هر گونه تقاضای دولت چین برای جاسوسی با استفاده از تجهیزات شبکه این شرکت را انکار کرد. معاون ارتباطات این شرکت گفت که اگر تقاضایی نیز در این باره شود، این کار را نخواهد کرد. اما این ادعای هوآوی امکان پذیر نیست زیرا قانون کشور چین به گونه‌ای است که در هنگام نیاز شرکت‌های فناوری باید اطلاعات مورد نیاز را به دولت چین تحویل دهند.

باز کردن یک فروشگاه در کشور اتریش زیاد هم تعجب آور نیست زیرا این شرکت به زودی از قابلیت 5G در گوشی‌های خود استفاده می‌کند و یکی از سه اپراتوری که این سرویس را ارائه می‌دهد، Deutsche Telekom’s T-Mobile اتریش است. در دسامبر گذشته، Telekom و SoftBank هر دو شرکت‌های مادر T-Mobile USA و Sprint با درخواست ایالات متحده آمریکا برای متوقف کردن استفاده از دستگاه‌های هوآوی موافقت کردند. در عوض، T-Mobile و Sprint از کمیته سرمایه گذاری خارجی در ایالات متحده آمریکا (CFIUS) تائیدیه دریافت کرد. این آژانس مسائل مربوط به امنیت را بررسی می‌کند. هوآوی در حال حاضر دومین بازار بزرگ گوشی‌های هوشمند در اتریش با سهام ۲۸ درصد است.


بیشتر بخوانید: مشکل امنیتی در پیام‌رسان فیسبوک، اطلاعات چت کاربران را فاش می‌سازد


انتهای پیام/

فروشگاه بعدی هوآوی در کجا قرار خواهد داشت؟

برچسب ها: فناوری ، هوآوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار