امیرآبادی‌فراهانی: توزیع نامناسب گوشت موجب بی‌اعتمادی مردم به وضعیت اقتصادی شده/ لاریجانی: این موضوع در حال بررسی استنماینده مرد قم گفت: مردم به دلیل توزیع نا مناسب و عدم نظارت دولت اعتمادی به وضعیت اقتصادی ندارند.


به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد امیرآبادی‌فراهانی نماینده مردم قم در صحن علنی نوبت شامگاه امروز (یکشنبه ۵ اسفند ماه) و در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه، با پیشنهادی برای اصلاح روند توزیع کالا‌های اساسی گفت: صف‌های طولانی گوشت و مرغ و تأمین کالا‌های اساسی از مشکلات اساسی امروز مردم است.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: همه می‌دانند به اندازه کافی ارز در کشور وجود دارد و پشتیبانی ارزی کشور مناسب است و همچنین کالا به اندازه کافی در داخل تولید و به میزان نیاز وجود دارد و کمبودی در این زمینه نداریم اما نحوه توزیع کالا‌ها نامناسب است.

امیرآبادی‌فراهانی با طرح این سؤال که چرا صف‌های گوشت و مرغ در کشور ایجاد شده است، افزود: مردم به دلیل توزیع نامناسب و عدم نظارت دولت اعتمادی به وضعیت اقتصادی ندارند لذا باید این اعتماد به مردم بازگردد و مردم اطمینان حاصل کنند که وضعیت اقتصادی کشور مناسب است.

وی گفت: مردم در شرایط کنونی گرفتارند ومشکلات زیادی دارند قرار بود شهریورماه اقداماتی برای حمایت از وضعیت معیشتی مردم صورت گیرد که آقای نوبخت عنوان کردند شما اقدامی انجام ندهید و دولت اقدامات لازم را انجام می‌دهد. اما کاری صورت ندادند؛ لذا اگر این موضوع در شورای عالی اقتصادی قوای سه گانه پیگیری شود، بنده از طرح پیشنهاد خود منصرف می‌شوم.

لاریجانی در پاسخ به نماینده مردم قم اظهار کرد: بررسی این موضوع قبل از عید مسائلی را در اذهان ایجاد می‌کند این موضوع در حال حاضر در دست بررسی است تا مشخص شود آیا می‌توان بین قوای مختلف راه حلی برای آن یافت؟ لذا اگر اجازه داده شود، پس از پایان بررسی بودجه و در زمان اصلاح ساختاری آن که مد نظر مقام معظم رهبری است، این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
خیلی وقته گوشت نخوردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
مشکل که فقط گوشت نیست . حقوق . لبنیات . مرغ و کرایه . ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
وقت به هر نفر توی صف چندین کیلو گوشت و مرغ میدن معلومه که رستورانا و کبابیا شاگرداشونو میفرستن تو صف و گوشت کم میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
شما چه میدانید شرمنده اهل و عیال شدن یعنی چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
گوجه ۷ سیب زمینی ۵ پیاز ۵-۶خیار۷ میوه از ۶-۷ بره بالا...چایی ۱۰۰گرمی ۷ تاید از۴ شامپواز۴ وایتکس از۴ اجیل که شده واسه خیلها ارزو کشمش۳۵-۴۰ بادام زمینی ۴۵ مغز گردو۱۵۰ وغیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
خدایا به داد این ملت برس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
من که دیگه خسته شدم .
امروز رفتم از پس اندازم پول برداشتم (کیلویی 80) تومن گوشت خریدم واسه شب عید .
دیگه هیچی ارزون نمیشه آقا
آخرین اخبار