قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در بیستمین جلسه هم اندیشی معاونت غذا و داروی این دانشگاه بر ضرورت تامین و ذخیره ۶ ماهه دارو و برنامه ریزی برای تعطیلات نوروز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رمضان احدی، قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در بیستمین جلسه هم اندیشی معاونت غذا و دارو این دانشگاه بر ضرورت تامین و ذخیره ۶ ماهه دارو و برنامه ریزی برای تعطیلات نوروز تاکید کرد.

احدی بیان داشت: برای تعطیلات نوروز ۹۸، آمادگی نظارت غذایی و ارائه خدمات دارویی، بهداشتی و درمانی به میهمانان نوروزی و کاروان‌های راهیان نور و همچنین افزایش نظارت بر کالاهای سلامت محور را داریم.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه بر تعیین نیاز‌های اساسی تا پایان خرداد ۹۸ و هماهنگی بین بخشی بین بیمارستان‌های شهرستان ها، معاونت غذا و دارو، داروخانه‌های بخش خصوصی که به صورت شبانه روزی و کشیک ارائه خدمات می‌دهند و همچنین اعلام برنامه و مدیریت دارو و غذا تا انتهای فصل بهار تاکید نمود.

حسین برزگر، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه این جلسه اذعان داشت: ۴۳ شرکت پخش دارو کار تدارک و تامین داروی خوزستان را تا پایان خرداد ماه بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه کشیک داروخانه‌های استان هم راه اندازی شده است تصریح کرد: با توجه به بحث تحریم‌ها و مثلث شوم عربستان، آمریکا و اسرائیل که تمام دشمنی خود را انجام داده و درصدد نارضایتی مردم هستند، خوشبختانه ما کمبود دارو در استان نداریم.

برزگر بیان داشت: با تدارک و تمهیدات ویژه‌ای که توسط دانشگاه علوم پزشکی اهواز اندیشیده شده است هیچگونه کمبودی در زمینه دارو در ایام تعطیلات نوروز نخواهیم داشت.

انتهای پیام/گ

ذخیره سازی ۶ ماهه دارو در داروخانه‌ها

برچسب ها: غذا و دارو ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.