مدیر معاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های مسافربری سازمان شهرداری همدان گفت: ۶۰ دستگاه اتوبوس پنجشنبه آخر سال در استان فعالیت می‌کنند.

خدمات رسانی ۶۰ دستگاه اتوبوس در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بابک اسدی، مدیر معاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های مسافربری سازمان شهرداری همدان اظهار داشت: اسفند ماه هر سال تردد شهروندان برای خرید‌های عید نوروز افزایش می‌یابد که به همین منظور روان سازی عبور و مرور در برنامه قرار دارد.

وی گفت: پنجشنبه آخر سال مانند سال‌های گذشته سازمان اتوبوسرانی با بیش از ۵۰ دستگاه در مسیر اصلی و ۱۰ دستگاه در مسیر‌های فرعی به ارائه خدمات می‌پردازد.

مدیر معاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های مسافربری سازمان شهرداری همدان ادامه داد: ۶۰ دستگاه اتوبوس از ساعت ۱۲ پنج شنبه آخر سال تا عصر آن روز برای انتقال شهروندان به باغ بهشت و برگشت آن‌ها فعال خواهد بود.

اسدی افزود: جمعه آخر سال نیز از ساعت ۸ صبح تا اذان ظهر تعدادی از اتوبوس‌ها از خیابان شهدا به سمت باغ بهشت تردد خواهند کرد.

وی  بیان کرد: در ایام نوروز با نصب بنر به روی برخی از اتوبوس‌ها، مسیر‌های گردشگری برای انتقال مسافران در سطح شهر مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/ب

فعالیت ۶۰ دستگاه اتوبوس در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
م ح
۱۱:۰۹ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
خط ویژه براشون درنظرگرفته شده که توترافیک نمونن یانه؟
Iran (Islamic Republic of)
م ح
۱۱:۰۸ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
تبلیغ درنزدیکای عیدهرساله یا نه درطول سال مشغول به خدمت رسانی اندبا این حجم ترافیک؟