مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه، از برگزاری جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» طی سه روز و در نقاط و مراکز مختلف استان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ،حسین خدرویسی مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت : جشن نیکوکاری امسال در پایگاه‌های کمیته امداد، آموزشگاه ها، پایگاه‌های بسیج و مساجد برگزار می‌شود.

وی گفت : اولین روز برگزاری جشن نیکوکاری به مدارس اختصاص دارد که روز چهارشنبه ۱۵ اسفند در سطح یک هزار مدرسه برگزار و کمک‌های دانش آموزان جمع آوری می‌شود.

خدرویسی ادامه داد: روز دوم جشن نیکوکاری، پنجشنبه ۱۶ اسفند در پایگاه‌های تعیین شده از سوی کمیته امداد که در نقاط مختلف شهری و روستایی مستقر می‌شوند، برگزار خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه یادآور شد: روز جمعه ۱۷ اسفند نیز صندوق‌های مخصوص جمع آوری کمک‌های مردم نوع دوست و خیر کرمانشاه در مقابل میعادگاه‌های نماز جمعه مستقر می‌شوند.

وی با یادآوری اینکه کمیته امداد تمامی کمک‌های جمع آوری شده در پایگاه‌های بسیج، آموزشگاه‌ها و مساجد را با اعتباری بیشتر به عنوان کمک به این پایگاه‌ها برمی گرداند، گفت: کمک‌های جمع آوری شده در هر آموزشگاه، پایگاه بسیج و مسجد برای نیازمندان همان آموزشگاه و فقرای از پیش شناسایی شده از سوی بسیج و مساجد هزینه می‌شود.

خدرویسی در پایان تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار استان سال گذشته و در قالب جشن نیکوکاری ۵۴ میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند و پیش بینی می‌شود این رقم امسال به حدود ۶ میلیارد ریال برسد .

 

 

انتهای پیام/د

برگزاری جشن نیکوکاری امسال در پایگاه‌های کمیته امداد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.