پذیرش مسافران نوروزی در ۶۰۱ کلاس مجهز استان مرکزی

کلاس های استاندارد آموزش و پرورش استان مرکزی آماده پذیرش مسافران نوروزی است

پذیرش مسافران نوروزی در ۶۰۱ کلاس مجهز استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بهرام حسین آبادی معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: ۱۳۶ کلاس تجهیز شده با خدمات ویژه، ۳۷۴ کلاس نوع الف. و ۹۱ کلاس از نوع ب. تقسیم بندی شده  است.

حسین آبادی افزود: کلاس‌ها در سطح ۷۰ آموزشگاه در مناطق چهارده گانه آموزش و پرورش استان مرکزی برای اسکان مسافران نوروزی آماده سازی شده است.و برای خدمت رسانی و آسایش هرچه بیشتر مسافران کلاس‌هایی  که از امکانات کمتری برخوردار بودند حذف شده است. 

وی ادامه داد: ۷ مرکز رفاهی (خانه معلم) در شهر‌های اراک، محلات، دلیجان، خمین و تفرش، آشتیان نیز آماده میزبانی مسافران نوروزی می‌باشندودر همین راستا ۲۹۰ نفر از عوامل اجرایی وظیفه خدمت رسانی و راهنمایی مسافران را در طرح اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان مرکزی برعهده دارند.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان مرکزی در پایان اظهار داشت: پذیرش مسافران نوروزی در استان مرکزی از ابتدای اسفندماه ۹۷ از طریق سامانه اینترنتی به نشانی www.eskan.medu.ir آغاز شده و تا ۲۴ اسفند ماه ادامه دارد.

انتهای پیام / ک.

مهلت ثبت نام برای اسکان نوروزی در مدارس تا 24 اسفند ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.