معاون جهاد کشاورزی گیلان گفت: ۱۵ هزار و ۱۱۰ تن مرغ و گوشت قرمز در استان ذخیره سازی شده و مردم نگرانی در این باره نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی اکبر نژاد، معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی گیلان امروز گفت: ۱۵ هزار و ۱۱۰ تن مرغ و گوشت قرمز ذخیره سازی شده است و مردم نگران تامین گوشت و مرغ شب عید نباشند.

وی افزود: برای تامین گوشت سفید مورد نیاز عید نوروز ۱۵ هزار تن مرغ ذخیره سازی شده است که برای نیاز شب عید گیلانی‌ها کافی است و حتی می‌توان به استان‌های تهران و زنجان هم صادر کرد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی گیلان افزود: همچنین صاحبان ۸ هزار مرغداری گیلان برای تعدیل قیمت مرغ جوجه ریزی کرده اند.

علی اکبر نژاد، با بیان اینکه برای تامین گوشت قرمز هم مشکلی در گیلان وجود ندارد، گفت:۱۱۰ تن گوشت منجمد در سردخانه‌های استان ذخیره شده است که از ۲۵ اسفند در بازار توزیع می‌شود.

وی از بازرسی دستگاه های نظارتی- بازرسی استان بر بازارهای مصرف خبر داد و تصریح کرد: بازرسان  برای جلوگیری از هرگونه تخلف به صورت محسوس و نامحسوس در مراکز توزیع گوشت و مرغ حضور دارند.

 

انتهای پیام/م.ع

ذخیره سازی بیش از ۱۵ هزار تن مرغ و گوشت قرمز در گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
چرا پرورش گوسفند و گوساله استان خودمان را توسعه نمی دهید؟؟؟؟؟