سجادی نیری گفت: برنامه خلاق، مبادی مشخصی دارد و بدون هیچ دخل و تصرفی تمام معرفی شوندگان از سوی مبادی‌ها شرکت خلاق می‌شوند

هیچ محدودیتی برای حضور در رویداد رویازی وجود ندارد/ هر شرکتی را که مبادی تایید کند، خلاق می‌کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین سجادی نیری دبیر ستاد فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نشست خبری اولین رویداد رویازی که صبح امروز در معاونت علمی برگزار شد با اشاره به برنامه حمایت از شرکت‌های دانش بنیان اظهار کرد: برخی از شرکت‌های فناور مشمول قانون حمایت از دانش بنیان نمی‌شوند و فعالان عرصه صنایع فرهنگی و خلاق و استارت آپ‌هایی که نوآوری هایتک ندارند؛ در این گروه قرار دارند و این دو گروه در برنامه زیست بوم خلاق مورد حمایت قرار می‌گیرند.

دبیر ستاد فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی با بیان اینکه تلاش ما حمایت همه جانبه است، گفت: امیدواریم با کمک تمام دستگاه‌ها بتوانیم به شرکت‌های خلاق کمک کنیم، یکی از خوشه‌های این حوزه انیمیشن است.

ضرورت حرکت به  سمت توسعه بازار انیمیشن

وی با بیان اینکه باید به سمت توسعه بازار انیمیشن حرکت کنیم، گفت: تلاش ما این است که به کمک فعالان این حوزه به سمت پیشرفت حرکت کنیم.

سجادی نیری با اشاره به اینکه برنامه خلاق، مبادی مشخصی دارد و بدون هیچ دخل و تصرفی تمام معرفی شوندگان از سوی مبادی‌ها شرکت خلاق می‌شوند، اظهار کرد: اگر قرار بر توسعه برنامه خلاق باشد نباید فقط به شرکت‌ها توجه کنیم، زیرا در کنار شرکت‌ها تیم‌های مختلفی وجود دارند و هیچ محدودیتی در برنامه وجود ندارد.

دبیر ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز معاونت علمی ادامه داد: اگر در پایان برنامه مجموعه‌هایی هم در قالب شرکت شکل بگیرند و موضوعیتی داشته باشند؛ به عنوان یک حمایت شرکت خلاق می‌شوند و هیچ محدودیتی برای حضور در رویداد رویازی وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار