فرماندار شهرستان گناوه گفت:اطلاع رسانی از نحوه توزیع اقلام و کالا‌های دولتی در گناوه ضروری است.

اطلاع رسانی از نحوه توزیع کالا‌های دولتی در گناوه ضروری استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سیدعلی پاک نژاد در جلسه کمیسیون تنظیم بازار این شهرستان افزود: هرگونه تصمیم درباره توزیع اقلام مورد نیاز باید از طریق خبرگزاری‌ها و فضای مجازی به موقع به اطلاع مردم رسانده شود.

وی تصریح کرد: عاملان توزیع اقلام موردنیاز مردم باید مشخص و بر تعداد آنان افزوده شود تا صف‌های طولانی ایجاد نشود.

فرماندار گناوه: اشباع و تامین شدن بازار از اقلام مورد نیاز مردم در شب عید باهدف جلوگیری از افزایش قیمت‌ها مدنظر قرار گیرد. در این ارتباط نظارت مستمر بر قیمت‌ها و برپایی نمایشگاه‌های بهاره نقشی مهم ایفا می‌کند.

پاکنژاد بیان کرد: اداره صنعت و معدن و تجارت و کارگروه تنظیم بازار در برپایی هر چه بیشتر نمایشگاه‌های بهاره با نظارت بر نحوه توزیع اقلام وقیمت فروش آن‌ها اقدام و کیفیت اجناس نیز مد نظر قرار گیرد.

وی عنوان کرد: مردم همکاری لازم با ناظران و کارگروه تنظیم بازار برای نظارت کامل‌تر و جامع‌تر داشته باشند.

فرماندار شهرستان گناوه افزود: نظارت بر مرغداری‌هایی که با ارز دولتی کار می‌کنند بجد پیگیری و بازدید از انبار‌ها صورت گیرد و به مردم اطلاع رسانی شود.

پاکنژاد ادامه داد: بهره مندی مستمندان و نیازمندان از توزیع اقلام و کالا‌های دولتی در دستور کار قرار گیرد و در این زمینه بهزیستی و کمیته امداد همکاری و برنامه ریزی کنند.

وی گفت: افرادی که خودسرانه و بدون مجوز تنظیم بازار، کالا‌ها را به عنوان تعاونی توزیع می‌کنند لازم است نظارت و بازدید کاملی بر کار آن‌ها صورت گیرد.

انتهای پیام/م

لزوم گسترش نمایشگاه‌های بهاره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.